کد خبر: ۱۳۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸

غلامحسین پیروانی: نظر من در رابطه حرکت مهدی ترابی مثبت است/ محمد کریمی: ترابی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

غلام حسین پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور و محمد کریمی دونده قهرمان ایران و آسیا حرکت مهدی ترابی در شادی پس از گل را کار بسیار ارزشمندی دانستند و بیان داشتند: این کار مثبت بوده اما متاسفانه برخی افراد موج منفی می دهند، ترابی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری شیراز، مهدی ترابی در بازی رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در دقیقه ۱۹ یک گل حساس برای پرسپولیس ها به ثمر رساند.

شادی پس از گل مهدی ترابی این بار متفاوت با دیگر شادی هایی بود که در زمین مستطیل سبز آن را مشاهده می کردیم در واقع شعاری با بصیرت را با 2 زبان انگلیسی و فارسی بر روی پیراهن خود نوشته بود.

"تنها راه نجات کشور=اطاعت از رهبری" این شعار مهدی ترابی پس از به ثمر رساندن گل تیمش برابر پیکان بود که البته واکنش های مختلف چهره های سیاسی و اجتماعی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

مسولان به خود بیایند

مهدی ترابی، درباره خوشحالی بعد از گل خود و نوشته‌ روی پیراهنش می گوید، من یک فرد سیاسی نبوده بلکه ورزشی هستم، این کار هم دلی بود.

او می گوید: به عنوان یک فرد ورزشی متوجه شده‌ام که تنها راه نجات کشورمان اطاعت از رهبرمان است. تعجب می‌کنم مسئولان چطور این را درک نکرده‌اند، امیدوارم این اتفاق یک گوشزدی باشد برای برخی مسئولان و مردم.

حرکت مهدی ترابی کار خوبی بود

غلام حسین پیروانی پیشکشوت فوتبال کشورمان در این باره در گفتگو با شیرازه با اشاره به اینکه حرکت مهدی ترابی کار خوبی بود، اظهار داشت: بیان اینکه تابع مقام معظم رهبری باشیم حرف بدی نبود.

وی با بیان اینکه ترابی در شادی پس از گل، نظر خود را گفته و نظر ایشان نیز محترم است، افزود: متاسفانه برخی افراد موج منفی می دهند اما نظر من نیز در این رابطه مثبت است. بنده ولایت پذیری را قبول دارم و همه باید پیروز مقم معظم رهبری باشیم.
 
ترابی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

ترابی، نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

همچنین محمد کریمی قهرمان پنج دوره کشور و دو دوره مسابقات آسیایی در رشته دو میدانی با اشاره به اینکه مهدی ترابی با این حرکت کار بزرگی انجام داد، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از بزرگان هنری، ورزشی و به ویژه مسئولان دولتی به نوعی امروزه از فرامین مقام معظم رهبری غافل شده اند، از این رو حرکت مهدی ترابی بسیار با ارزش بود.

وی خاطر نشان کرد: ترابی با این حرکت 80 میلیون نفر را آگاه کرد، برخی می خواستند سیستم انقلابی را زیر سوال ببرند اما مهدی ترابی با این حرکت خود کار آنان را نقش بر آب کرد.

 

برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان