کد خبر: ۱۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸

رئیس‌جمهورمجموعه ورزشی پارسیان لامرد را افتتاح می کند

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از بهره‌برداری مجموعه بزرگ ورزشی پارسیان لامرد در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل ورزش و جوانان فارس در حاشیه سفر رئیس دفتر رئیس‌جمهور به جنوب فارس در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت اظهار داشت: این مجموعه بزرگ و زیبا در ۳ هکتار زمین و زیربنای ۶۵۰۰ متر احداث‌شده است.

حید علی کامیاب بابیان اینکه مجموعه بزرگ پارسیان لامرد شامل یک سالن سرپوشیده چندمنظوره با ظرفیت حضور ۲۵۰۰ تماشاچی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ۶ سالن تخصصی برای فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی و ساختمان‌های اداری است افزود: این مجموعه بزرگ و بین‌المللی بااعتبار ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی وزارت نفت احداث‌شده و طی چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دبیر شورای عالی ورزش استان توسعه زیرساخت‌های ورزشی فارس با نگاه عدالت محورانه را یکی از شاخصه‌های عملکرد دولت تدبیر و امید در این استان دانست و با تأکید بر حمایت استاندار فارس از روند توسعه زیرساخت‌ها در ورزش گفت: شناخت دقیق استاندار از ظرفیت‌ها و نقاط قوت و نقاط ضعف استان باعث شده تا تصمیم‌گیری‌ها و اجرای برنامه‌های لازم برای توسعه ورزش در فارس سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود.

کامیاب بر نقش نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در تسریع روند جذب اعتبار این پروژه تأکید کرد و گفت: مردم قدرشناس و نیک‌اندیش جنوب فارس شایسته خدماتی هستند که شاید تا پیش‌ازاین در تحقق آن‌ها نوعی تعلل ایجادشده بوده است.

فارس

انتهای پیام/
نظرات بینندگان