کد خبر: ۱۳۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

گشایش سه نمایشگاه تخصصی در شیراز

سه نمایشگاه تخصصی خوردو، تبلیغات، رسانه، بازاریابی، لاستیک، پلاستیک، رنگ و رزین در شیراز در حال برگزاری است
 هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نوزدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ، تبلیغات، رسانه، بازاریابی و ماشین آلات و صنایع وابسته به همراه نهمین نمایشگاه بین المللی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس  در شیراز آغاز به کار کرد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: دو سالن نرگس و ملاصدرا به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع به نمایشگاه بین المللی خودرو اختصاص یافته است که ۲۰ شرکت برتر صنعت خودرو کشور، سایپا، ارم خودرو، مدیران خودرو، دیار خودرو و نیسان با زمینه فعالیت خودرو و خدمات فنی و مهندسی خودرو به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
موسوی افزود: ۳۰ شرکت فعال در حوزه چاپ و تبلیغات، تابلو سازی، ماشین آلات چاپ، رسانه‌های دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، ماشین آلات صنعتی و لیزر، تبلیغات شهری و تیزر تلویزیونی در سالن سرو به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و با مشارکت ۶۵ درصدی فعالان استان فارس در نمایشگاه چاپ، تبلیغات، رسانه و بازاریابی شرکت کرده‌اند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در خصوص برگزاری نهمین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک، رنگ و رزین و ماشین‌آلات وابسته گفت: این نمایشگاه در سالن بهار به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع برگزار می‌گردد و ۲۸ شرکت تولید کننده و فعال این حوزه با زمینه فعالیت تولید انواع مخزن پلاستیکی، رنگ، رزین، مواد اولیه و ماشین آلات این صنعت که ۱۸ درصد آن‌ها از استان فارس است به ارائه آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود می‌پردازند.
متخصصان، کارشناسان و عموم مردم می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه‌ها تا جمعه ۲۰ دی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان