کد خبر: ۱۴۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
رئیس هیات ووشو استان فارس:

پنجمین خانه‌ ووشو استان فارس در شهرستان کازرون افتتاح می‌شود

رئیس هیات ووشو استان فارس گفت: با افتتاح خانه ووشو شهرستان کازرون و راه‌اندازی مرکز استعدادیابی در شهرستان لامرد توسعه ورزش ووشو در استان سرعت می‌گیرد.
به گزارش سرویس ورزشی شهرسنان‌های شیرازه، محمد همایون‌پور رئیس هیات ووشو استان  در مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته ‌گفت: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه سپاه پاسداران خانه ووشو در شهرستان های لامرد، فراشبند و مهر راه اندازی و در هفته آتی این مرکز در شهرستان کازرون نیز افتتاح می شود.

وی ادامه داد: با تجهیز خانه ووشو شهرستان لامرد در آینده نزدیک این شهرستان مرکز ووشو و پایگاه استعدادیابی جنوب استان می شود.

رئیس هیات ووشو فارس با اشاره به توسعه ورزش ووشو در شهرستان های استان گفت: اکنون ۲۷ شهرستان استان دارای هیات شهرستانی و ورزش ووشو در این شهرستان ها فعال است که این آمار در سال های گذشته ۸ شهرستان بود.

همایون پور با اشاره به حضور پنج هزار ووشو کار در سطح استان بیان داشت: کسب مقام قهرمانی تیمی در مسابقات کشوری سال ۹۷، مقام سومی مسابقات کشور در سال ۹۸، مقام نایب قهرمانی در بخش ساندا در مسابقات المپیاد ایرانیان در سال ۹۸ و قهرمانی تیم رنگ فیروزه شیراز در رقابت های ووشو دسته یک کشور و صعود به لیگ برتر در سال 98 بخشی از افتخار آفرینی ووشو کاران فارس در سال های پیش است.

مراسم تجلیل از قهرمانان ووشو استان با حضور عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان، محسن سالاری معاون توسعه ورزش، محمد همایون پور رئیس هیات ووشو فارس و ۲۲ قهرمان استان که در سالهای ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در مسابقات آسیایی و جهانی کسب مدال کرده بودند در خانه ووشو شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ ر/ م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان