کد خبر: ۱۴۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
در همایش دهه فجر اصناف فارس مطرح شد؛

نقش ویژه اصناف در انقلاب اسلامی/ مشکلات اصناف و بازاریان مورد توجه قرار گیرد

همایش بزرگداشت دهه فجر به همت اتاق اصناف مرکز استان فارس، سازمان بسیج اصناف سپاه فجر فارس و هیئت فرهنگی مذهبی اصناف در مرکز همایش‌های بین‌المللی اتاق اصناف مرکز استان فارس برگزار شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، همایش بزرگداشت دهه مبارکه فجر به همت اتاق اصناف مرکز استان فارس، سازمان بسیج اصناف سپاه فجر فارس و هیئت فرهنگی مذهبی اصناف در مرکز همایش های بین المللی اتاق اصناف مرکز استان فارس برگزار شد.

سید محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و ایام دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: اصناف در وضعیت امروز اقتصادی کشور دچار مشکاتی هستند که باید به آن ها توجه گردد، گرانی اجناس حال حاضر تقصیر اصناف نیست و باید این موضوع از جای دیگر پیگیری شود.

درحاشیه این همایش، مهدی دوکوهکی رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه فجر فارس ضمن تقدیر و تشکر از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت، نقش و جایگاه ویژه اصناف و بازاریان در مبارزات دوران ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ارتباطات موثر این قشر ارزشمند با روحانیت، مراجع تقلید و به ویژه امام خمینی(ره) و محوریت قرار دادن مساجد در مبارزات سیاسی و با تقدیم ۴۷۰ شهید انقلاب اسلامی، بیش از ۱۱ هزار شهید دوران دفاع مقدس و قریب ۵۰۰ شهید ترور نقش ارزنده ای در پیروزی، حفظ و تقویت بنیان های نظام مقدس اسلامی ایفا کردند.

دوکوهکی افزود: هم اکنون نیز اصناف با کمک های مالی و غیر مالی خود در قالب کمک‌های مومنانه، نذر رهایی، طرح یک کاسب یک دانش آموز، طرح شهید سلیمانی جهت پایش و مدیریت همه گیری بیماری کرونا همچنان در سنگر خدمت به نظام اسلامی و مردم قدرشناس هستند.

وی با قدردانی از اصناف و بازاریان، ابراز داشت: از خداوند متعال دوام توفیقات و آرزوی سربلندی و مقدمه سازی ظهور امام عصر (عج) را برای همه مردم به ویژه اصناف و بازاریان خواستار شد.

در ادامه تصاویر این همایش می‌آید:

انتهای پیام/ م 
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان