کد خبر: ۱۴۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

موفقیت تیم والیبال نشسته بهزیستی فارس در لیگ دسته اول کشور

تیم والیبال نشسته بهزیستی فارس با برتری مقابل حریفان به مرحله نهایی مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان لیگ دسته اول کشور در منطقه ۲ به میزبانی شهرستان مرودشت راه یافت.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت با بیان اینکه اداره کل بهزیستی فارس حمایت‌های خود را از تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت داشته است، گفت: این تیم با عنوان بهزیستی استان فارس در این مسابقات شرکت کرد.

حسین زارعی، گفت: با این کار انگیزه لازم به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی داده می‌شود تا بتوانیم آنها را در رده‌های ملی و بین المللی مشاهده کنیم.

سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان افزود: این مسابقات برای اولین بار در مرودشت برگزار شد و از کل کشور ۲۰ تیم در ۴ منطقه و هر منطقه با حضور۵ تیم شرکت کردند.

وی ادامه داد: شهرستان مرودشت به عنوان میزبان این مسابقات با تیم خود به نام بهزیستی فارس از منطقه ۲ که شامل تیم‌های مرودشت، پاسارگاد، شیراز، بروجن و هرمزگان می‌باشد، حضور یافت.

زارعی گفت: در روز اول این مسابقات، تیم بهزیستی با ۲ برتری برابر تیم‌های بروجن و هرمزگان در صدر گروه قرار گرفت و در روز سوم با غلبه و صعود تیم بر چکاوک پاسارگاد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول راه یافت.

وی بیان کرد: بهزیستی فارس با نتیجه ۳ بر ۱ چکاوک پاسارگاد را شکست داد و در جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/ح/م

نظرات بینندگان