کد خبر: ۱۴۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

پیروزی تیم شهدای قشقایی در لیگ یک فوتبال

شهدای قشقایی شیراز در لحظات پایانی بازی خود از رقابت‌های لیگ دسته شهرداری شاهین بوشهر را شکست و سه امتیاز این بازی را به دست آورد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه یک صفر حریف خود را مغلوب کرد.

دیدار این ۲ تیم از حساسیت زیادی برخوردار بود، تیم میزبان برای جدا شدن از خطر سقوط و تیم شهرداری برای قرار گرفتن در بالای جدول به میدان آمدند که این بازی خوب که با جنجال هم همراه بود، چندین کارت زرد و قرمز برای نیمکت نشینان و بازیکنان ۲ تیم به دنبال داشت.

در اوج حملات تیم قشقایی در دقیقه ۹۰ صاحب یک ضربه کرنر شدند، علی آزاد منش این ضربه را با زیبایی روی دروازه ارسال کرد که با ضربه سر خوب محمد آژیر سقف دروازه تیم شاهین را به لزره در اورد تا میزبان جشن شادی به پا کند.
 
در پایان هفته بیست و دوم جام آزدگان، تیم مس کرمان با ۴۲ امتیاز بر صدر جدول تکیه زد، تیم استقلال خوزستان با ۳۷ امتیاز در تعقیب صدرنشین است، بادران تهران با ۳۵ امتیاز سوم شد.
 
تیم فجر هم پس از ۲ شکست پی در پی برابر مس کرمان و پارس جنوبی با ۳۴ امتیاز چهارم شد تا فاصله این تیم با صدر جدول به هشت امتیاز برسد.
 
تیم قشقایی با این بُرد با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت و فاصله خود را با تیم‌های انتهای جدول زیاد کرد تا در ادامه مسابقات خود را به بالای جدول برساند و خیال این تیم را راحت کند.
 
در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی دو تیم اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب می کنند.
 
نود ارومیه با ۱۹ و گل ریحان البرز با ۱۵ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.
 
انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان