کد خبر: ۱۵۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس خبرداد:

اجرای طرح توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی کوار

طرح توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی کوار با اجرای بیش از 23 کیلومتر شبکه گاز و نصب ۲۰۰فقره انشعاب پلی اتیلن و فلزی در مناطق شهری و روستایی کوار آغاز شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، غلامعباس حسینی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از اجرای طرح توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی کوار خبر داد و گفت:طرح توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی کوار  با اجرای  بیش از 23 کیلومتر شبکه گاز و نصب ۲۰۰فقره انشعاب پلی اتیلن و فلزی در مناطق شهری و روستایی کوار آغاز شد.

وی افزود: این طرح شامل گازرسانی به حفره های خالی، مناطق توسعه یافته و واحد های تولیدی و کشاورزی  شهرستان کوار و روستاهای تابعه است که با بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار در مدت 9 ماه اجرا می شود.

حسینی ادامه داد: با افتتاح این طرح به بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی، 12 مجتمع گاوداری، 5 واحد گلخانه،۱۰ باربری، ۲ سردخانه و 5 مرغداری گازرسانی می شود.
هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرستان كوار۱۰۰ درصد است و در فهرست شهرستان های سبز گازرساني كشور قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه نصب 300فقره علمک به صورت پراکنده در سطح شهرستان کوار با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال انجام می باشد، اظهار کرد: طرح مقاوم سازی شبکه گازرسانی در روستاهای ارباب علیا، بورکی لهکوه، انجیره، دره عسلویه و هورباف شهرستان کوار در حال اجراست.

حسینی عنوان کرد: این طرح با اعتباری بیش از 3 میلیارد تومان با همکاری شرکت مکانیک کاران  مرودشت اجرا می شود و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد.


انتهای پیام/س

برچسب ها: گاز رسانی ، کوار ، فارس
نظرات بینندگان