کد خبر: ۱۵۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۲ دی ۱۴۰۰
قهرمان کشتی فرنگی جهان در گفتگو با شیرازه؛

میلیون ها سلیمانی از خون سردار دلها جوانه زده است

میثم دلخانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در میان اعضا و کادر تیم ملی کشتی بسیار عزیز و مورد توجه است و کمپ تمرینی تیم ملی کشتی فرنگی نیز مزین به نام این شهید بزرگوار بوده و باعث ایجاد انگیزه، دلگرمی و قوت قلبی برای همه است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، این روز ها در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست ناپاک ترین و منفور ترین شخصیت زمانه قرار داریم.

انسانی که بر زبان آمدن نامش لرزه به پیکره ظالمان عالم می انداخت اما دلش با دیدن گریه یه کودک چنان می‌شکست که انگار فرزند خونی و عزیز تر از جان خودش دارد گریه می‌کند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها که در زمان حیات طیبه خود خدمات و فعالیت های زیادی را جهت رفع مشکلات آحاد مردم انجام داد، بلکه منش و رفتار حاج قاسم پس از شهادت ناجوانمردانه خود نیز باعث ایجاد الگویی در میان جوانان، ورزشکاران، دانشجویان و همه اقشار جامعه شده است.

تاجاییکه کاروان تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی المپیک با نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نام گذاری می‌شود و سبب ایجاد انگیزه و روحیه تلاش برای ورزشکاران ایرانی و سربلندی آن ها در مجامع بین المللی شد.

پایگاه تحلیلی خبری شیرازه در سلسله گفتگو های و مصاحبه های خود با مردم، دانشجویان، شخصیت ها و اقشار مختلف جامعه، به تشریح و تبیین جایگاه این قهرمان بی بدیل و سرافراز ایرانی خواهد پرداخت.

میثم دلخانی فرنگی کار شیرازی و قهرمان کشتی جهان در گفتگو با خبرنگار شیرازه از اظهار محبت قلبی خود به حاج قاسم سخن گفت و بیان کرد: شهید سلیمانی مایه فخر تمامی ایرانیان است و ورزشکاران نیز با استعانت از این شهید بزرگوار در مسابقات حضور پیدا می‌کنند تا مثل این شهید بتوانند به سهم خود برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک قهرمان ملی است ادامه داد: شهید بزرگوار جانش را در راه آرمان های میهن عزیزمان فدا کرد و در میان همه  ورزشکاران و خصوصا اعضا تیم ملی بسیار عزیز و شخصیتی محبوب دارند.

این قهرمان جهانی از عشق اعضای تیم ملی کشتی به شهید سلیمانی سخن گفت و افزود: این شهید در میان اعضا و کادر تیم ملی کشتی نیز بسیار عزیز و مورد توجه است و کمپ تمرینی تیم ملی کشتی فرنگی نیز مزین به نام این شهید بزرگوار می‌باشد و باعث ایجاد انگیزه، دلگرمی و قوت قلبی برای همه است.

دلخانی در پایان صحبت های خود ضمن بیان اینکه اکنون اندیشه سلیمانی جریان یافته و میلیون ها حاج قاسم از خون این شهید جوانه زده است، خاطر نشان کرد: شهادت شهید سلیمانی باعث همدلی و اتحاد بیشتر مردم شد و باید از این امر مهم در راستای اتحاد قلوب تمامی آحاد جامعه استفاده کرد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان