کد خبر: ۱۵۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

مرودشت و خرامه قهرمان مسابقات استانی سبک سوکیوکوشین کاراته شدند

مسابقات استانی سبک سوکیوکوشین کاراته استان فارس به میزبانی استهبان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و با قهرمانی مرودشت و خرامه پایان یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، محمد حسین عسکری نماینده سبک سوکیوکوشین کاراته دراستان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه به برگزاری مسابقات استانی سبک سوکیوکوشین کاراته استان به میزبانی استهبان اشاره کرد و گفت: این مسابقات با هدف آمادگی ورزشکاران در بخش آقایان در قالب ۱۰ تیم و ۱۵۰شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات طی دو روز از ۳۰ دی ماه تا یکم بهمن در دو بخش کاتا و کومیته آقایان و بانوان، بین شهرستانهای مرودشت، فراشبند، یاسوج، خرامه، جهرم، بختگان، نیریز، شیراز، کازرون و استهبان ادامه داشت.

عسکری با بیان اینکه تیم تخت جمشید مرودشت، به نمایندگی از این شهرستان در مسابقات حضور پیدا کرد، گفت: کاراته کاران مرودشتی با کسب ۸ مدال طلا، ۷ نقره و ۲۰برنز قهرمان این دوره مسابقات شد 

عضو هیئت رئیسه سبک ایران اضافه کرد: در این مسابقات در بخش کومیته کازرون دوم و جهرم و بختگان مشترکا سوم و در بخش کاتا نیریز اول

عسکری در پایان به برتری نیریز در بخش کاتا اشاره کرد و افزود:بختگان مقام دوم،خرامه و شیراز مقام سوم را کسب کردند.

مریم اکبری نژاد نماینده بانوان در سبک سوکیوکوشین کاراته دراستان فارس نیز به برگزاری این دوره از مسابقات در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان شش شهرستان با ۲۰۰شرکت کننده در این مسابقات در دو بخش مجزا، کاتا و کومیته  شرکت کردند.

وی افزود: در بخش کاتا بانوان، خرامه با ۵ مدال طلا مقام تیمی اول، نیریز با ۳ مدال طلا دوم، جهرم با ۳ مدال طلا و استهبان با ۲مدال طلا سوم مشترک شدند.

اکبری نژاد ادامه داد: در بخش کومیته بانوان نیز خرامه با ۱۳ مدال طلا اول، استهبان با ۱۲ مدال طلا دوم نی ریز با ۹ مدال طلا سوم و جهرم با ۳مدال طلا سوم مشترک شدند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان