کد خبر: ۱۵۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به بیش از ۱۳۰۰ نفر در هفته اول فروردین

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به یک هزار و ۳۶۸ نفر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به یک هزار و ۳۶۸ نفر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

وی  با اشاره به فعالیت مجدد مراکز اقامتی و رفاهی دانشگاه از ابتدای تعطیلات نوروز، گفت: در راستای رفاه حال تمام کارکنان مجموعه دانشگاه که در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، با تلاشی خستگی ناپذیر مشغول به فعالیت بوده اند و قدردانی از زحمات آنان، تمام تلاش این معاونت برای فراهم کردن تسهیلات اقامتی و رفاهی در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ به کار بسته شده است.

 هاشمی در ادامه اظهار کرد: در همین راستا به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی و اداره رفاه، توانستیم در نیمه نخست تعطیلات نوروز امسال، به یک هزار و ۳۶۸ نفر در مراکز اقامتی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارائه خدمت کنیم که این خدمات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بهره مندی کارکنان دانشگاه در این ایام از خدمات مراکز اقامتی و رفاهی واقع در شهر مقدس مشهد و جزیره کیش عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این تعطیلات، در مجتمع فرهنگی ولایت و مهمانسرای مرکز بهداشت شهدای انقلاب، پذیرای مهمانان نوروزی از دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان