کد خبر: ۱۵۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
رئیس جوان فدراسیون بسکتبال مطرح کرد:

فدراسیون بسکتبال و صد روز بی دبیری

داودی گفت:فدراسیون بسکتبال ۱۰۰ روز است که بدون دبیر اداره می‌شود و مشخص نیست تکلیف این پست چه خواهد شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه  جواد داوری رئیس جوان فدراسیون بسکتبال  نهم اسفند ماه بود که در انتخابات فدراسیون به ریاست این فدراسیون رسید و کارش را آغاز کرد.

وی در حالی به این سمت رسید که معمولا روسایی که در انتخابات فدراسیون ها برنده می‌شوند تیم کاری خود را از قبل انتخاب کرده و با خود به فدراسیون می‌برند، اما در فدراسیون بسکتبال معضلی به نام دبیرکل وجود دارد و جواد داوری پس از گذشت ۱۰۰روز از حضور در فدراسیون هنوز برای این سمت فرد مورد نظر خود را پیدا نکرده است!

داودی 11 اردیبهشت ماه در حاشیه فینال لیگ برتر بسکتبال اعلام کرد که تا پایان ماه (اردیبهشت) دبیر فدراسیون را انتخاب خواهد کرد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه 20 روز از زمان وعده داده شده هم سپری شده است. این سوال بارها از داوری پرسیده شده و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

علاوه بر عدم انتخاب دبیر فدراسیون، پست مدیریت تیم‌های ملی هم خالی است. وظیفه مدیر تیم‌های ملی هماهنگی بین سرمربیان و سرپرستان رده‌های مختلف با رئیس است، اما برای این پست هم داوری فردی را هنوز انتخاب نکرده و افراد شاغل در تیم‌های ملی برای هرکاری باید مستقیم با رئیس فدراسیون در ارتباط باشند. ارتباطی که با توجه به مشغله‌های داوری و اینکه تمرکز او باید به مسائل کلان باشد، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.


انتهای پیام/ف
منبع: فارس
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان