کد خبر: ۱۶۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
امام جمعه موقت شیراز:

دشمنان مکتب شهوت را به جای شهادت تبلیغ می‌کنند

امام جمعه موقت شیراز در محفل انس با قرآن کریم در قیروکارزین گفت: دشمنان امروز مکتب شهوت را در مقابل مکتب شهادت تبلیغ می‌کنند و افکار و قلب جوانان را هدف قرار داده اند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، ️به مناسبت  هفته دفاع مقدس محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشوری سید طه حسینی در مسجد شهید مطهری کارزین برگزار شد.

️فرمانده سپاه قیروکارزین در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به خیرمقدم گویی پرداخت و از حضور مسئولان و مردم ولایت‌مدار شهر کارزین در این مراسم قدردانی کرد.

️امام جمعه موقت شیراز در ابتدای این مراسم با بیان اینکه قرآن اساس مکتب، اعتقاد و عقیده ما است از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشوری قدردانی کرد.

️حجت الاسلام رضوی اردکانی با تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج)  عنوان کرد: هیچگاه زمین خالی از حجت خدا نیست و بلافاصله پس از شهادت امام حسن عسکری (ع) امامت و رهبری الهی بر وجود مقدس حضرت بقیه الله (عج) معین شد و امروز جهان بشریت و نظام هستی از برکات وجودی ایشان بهره مندند و ایشان در پرده غیبت هستند.
 
️امام جمعه موقت شیراز با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس سبب زنده شدن مکتب شهادت شد و قدرت حمهوری اسلامی ایران توسط شهدا تثبیت شد.  شهدا در آن شرایط خاص جان برکف مانند کوه در برابر دشمن ایستادند و حماسه آفریدند و دشمن از غلطی که کرده بود پشیمان کردند.

️وی با بیان اینکه امروز این عزت و حیثیتی که جمهوری اسلامی دارد از آن شهدا و خانواده شهدا ست گفت: دشمن 8 سال با ما جنگیدند و نتوانستند کاری پیش ببرند. آن روز ما ارتشی سازماندهی شده ای نداشتیم  مردم با چنگ و دندان وارد صحنه شدند و با دشمن جنگیدند.

️حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: دشمنان امروز مکتب شهوت را در مقابل مکتب شهادت تبلیغ می کنند. و افکار وقلب جوانان را هدف قرار داده اند. لذا همه جوانان با تبعیت از ولایت وامام جامعه وبا توجه به آموزه های دینی و مکتب امام حسین (ع) در این مرحله هم دشمنان اسلام وانقلاب را مایوس وناامید خواهند کرد.

️این مراسم معنوی با اجرای بی نظیر قاری بین المللی و ممتاز جهان اسلام سید طه حسینی ادامه یافت و با عطر معنوی و صوت دلنشین قرائت استاد معطر شد.

محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس سازمان تبلیغات، رئیس بنیاد شهید و دیگر مسئولان شهرستانی و محلی، ایثارگران و رزمندگان در مسجد شهید مطهری کارزین برگزار شد.

انتهای پیام/ 224224
نظرات بینندگان