کد خبر: ۱۶۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
جهت کمک به رفع مشکلات شهرستان برگزار شد؛

اجلاسیه فصلی مجمع بسیج قیروکارزین

اجلاسیه فصلی مجمع بسیج قیروکارزین با حضور کارگروه‌های تخصصی جهت کمک به رفع مشکلات این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» ، اجلاسیه فصلی مجمع بسیج شهرستان قیروکارزین با حضور امام‌جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار، دادستان و دیگر مسئولان، نخبگان، اساتید و فرهنگیان، ایثارگران و همچنین کارگروه‌های تخصصی ۶ گانه مجمع بسیج در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان از حضور مسئولان شهرستان و کارگروه‌های تخصصی بسیج و نخبگان و اساتید در جلسه مجمع بسیج شهرستان قدردانی کرد و از کارگروه‌های شش‌گانه درخواست کرد شناسایی مسائل اساسی شهرستان و ارائه راهکارهای علمی و عملی را همچنان در اولویت کارهای خود قرار دهند و به فرموده مقام معظم رهبری ایمان و امید را در بدنه جامعه تزریق کنیم.

امام‌جمعه قیروکارزین با بیان اینکه جایگاه بسیج مساوی با جایگاه نظام و انقلاب است و با همین روحیه بسیجی انقلاب را پیش بردیم اظهار داشت: موفقیت‌های ما در انقلاب و سطح منطقه هم به‌نوعی مدیون روحیه بسیجی است. امروز اگر جمهوری اسلامی در منطقه اثرگذار است و حرف اول در منطقه می‌زند به‌وسیله همین روحیه بسیجی است.

حجت‌الاسلام صداقت با بیان اینکه مجمع بسیج باید اتاق فکری باشد و مشکلات و تهدیدات را رصد و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کند گفت: در راستای همدلی و وحدت مسئولین و ادارات و جهت رفع مسائل و مشکلات مردم باروحیه مطالبه‌گری بسیجیان اقدامات مؤثری برای شهرستان برداریم.

فرماندار شهرستان اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا و اولیای الهی را محقق بخشید. انصافاً حق بزرگی بر همه افراد آزاده دنیا به‌ویژه مردم ایران اسلامی دارد.

اجلاسیه فصلی مجمع بسیج قیروکارزین

مسلم رحیمی با تقدیر از فرمانده سپاه شهرستان و تشکیل مجمع بسیج شهرستان در راستای پیگیری و محقق کردن مشکلات شهرستان گفت: کارگروه‌ها تخصصی بسیج اتاق فکری برای مدیران شهرستان است و بهترین ظرفیت است بتوانیم از نظرات نخبه فرهنگی بسیجی در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده نمائیم.

این جلسه با سخنرانی حجت‌الاسلام شریف‌زاده دادستان شهرستان قیروکارزین، محسن زارعی مسئول شورای راهبردی سپاه شهرستان ادامه یافت. 

سپس جلال نوروزی رئیس مجمع بسیج شهرستان به ارائه دستور کار مجمع و توضیحات برنامه‌ها و طرح‌های کارگروه‌های تخصصی پرداخت.

در کارگروه تخصصی "اقتصاد و زیر بنایی" راه‌اندازی تعاونی خرید محصولات زراعی و باغی، دعوت از سرمایه‌گذاران و ارائه پیشنهادها تشویقی جهت ترغیب آنان به سرمایه‌گذاری، حمایت از سرمایه‌گذاران خرد و کلان در فروش محصولات، تخصیص اعتبار مناسب جهت آگاه‌سازی و خرید اقلام موردنیاز طرح مبارزه با سوسک سر خرطومی، طرح موضوع در شورای تأمین جهت برخورد قضایی با کشاورزان و باغداران که همکاری و اهتمام جدی ندارند، پیگیری جدی جهت اجرایی‌شدن مصوبات جلسه شورای هیئت دولت جهت کانال‌های پایاب سد سلمان، کمک و ارائه تسهیلات به کشاورزان در خصوص تغییر الگوی کشت ارائه راهکارها در راستای حل مسائل در این حوزه بود. 

در کارگروه بهداشت و سلامت طرح توسعه بیمارستان امام محمدباقر شهر قیر و جذب پزشکان متخصص در شهرستان و همچنین در کارگروه تربیت و آموزش تشکیل کارگروه‌های تخصصی فضای مجازی و پیگیری جهت برخورد با معضلات رسانه‌ای و مجازی از دیگر موضوعات و راهکارهای ارائه شده این کارگروه‌ها بود.

در پایان جلسه مجمع بسیجیان شهرستان با طرح‌های مصوب شده مجمع در حوزه‌های اقتصاد و زیربنایی و بهداشت و سلامت و با قرائت بیانیه‌ای با محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین و آمادگی نخبگان، فرهنگیان و عامه مردم شهرستان جهت همراهی جبهه مقاومت همراه بود.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان