کد خبر: ۴۸۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲

همتی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس شد/ آیا این سازمان به آرامش می رسد؟

همتی فارس را ایران معرفی کرد و استاندار آن را رئیس جمهور! او از همه خواست اختلافات را کنار بگذارند و زیاد وارد جزئیات نشوند.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، صبح امروز، در مراسمی علی همتی به عنوان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس معرفی شد.
علی همتی وقتی پشت تریبون قرار گرفت، گفت که من نیامدم، مرا با اصرار آوردند و از نقش شرکت زیمنس (همان جایی که او از آنجا آمده است) در تولید سوئیچ های مخابراتی و نگهداری آنها از سال 1348 تاکنون گفت.

او با انتقاد از عملکرد مدیران قبلی، به وضعیت شرکت آی تی آی اشاره کرد و گفت: شرکتی که 12000 نفر شبانه روز در آن کار می کردند اکنون فقط 270 نفر آنجا مشغولند و 80 درصد ظرفیت کارخانه غیر فعال است ولی در عین حال نگفت که چرا این شرکت به این روز افتاده است.

همتی این طور ادامه داد که آمده است تا با قوی کردن بازوی تجار و صنعتگران و اعتماد به آنها و عدم مچ گیری، رونق را به این استان بازگرداند.

وی که مرتب به جای کلمه حماسه اقتصادی از توسعه اقتصادی استفاده می کرد،‌گفت: بخشی نگر نخواهد بود و به تمام جوانب کار یکسان نگاه خواهد کرد و در این راه نیازمند نقد است البته قبل از این که او در چاله افتاده باشد!
همتی فارس را ایران معرفی کرد و استاندار آن را رئیس جمهور! او از همه خواست اختلافات را کنار بگذارند و زیاد وارد جزئیات نشوند.

بعد از ادغام وزارت بازرگانی و صنایع و معادن با هم و تشکیل وزارتخانه صنعت معدن و تجارت، نمایندگی این وزارت خانه در فارس، نتوانست چندان با ساختار تشکیلاتی جدید به ایفای نقش بپردازند و دچار حاشیه های زیادی شد. این سازمان از سال 90 تاکنون، دو سرپرست و یک رئیس به خود دید؛ غفار صفری بعد از این که شهریور 90 به سرپرستی این سازمان رسید، یکسال بعد رئیس این سازمان شد و چند ماه قبل جای خود را به محسن حیدری داد. حالا با آمدن علی همتی باید منتظر و ماند و دید که آیا آرامش به این سازمان برمی‌گردد؟
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲
0
ضمن آرزوی موفقیت برای آقای همتی یکی از شروط موفقیت آقای همتی در بخش صنعت،معدن و تجارت تکیه برتوانمندی و کارشناسان و مدیران زیر مجموعه است که امید داریم با شعار دولت تدبیر و امید محقق شود.ایشان درایتدا اشاره خوبی به دلالی به جای تولید اشاره نمودند. از ایشان انتظار داریم کسانی که خود را متولیان بخش خصوصی میدانند از سازمان بیمه تامین اجتماعی و سازمان امورمالیاتی استعلام بگیرند ببینند اینها تولیدکننده هستند یا واسطه در بخش صنعت و تجارت استان? بخش خصوصی واقعی استان آقایان ظهیر امامی،ایزدپناه،نصیری،فهندژ سعدی و هزاران صنعتگر خرد و درشت هستند که بسیار گمنام هستند. بدنه دولتی صنعت،معدن و تجارت استان دست یکایک این عزیران را می بوسد.به انها افتخار میکنیم و اینها واقعا سربازان وفادار انقلاب امام و رهبری حضرت آیه الله خامنه ای هستند.عدم توجه به این نکته و به دامن رفتن واسطه ها و سو استفاده کنندگان در قالب بخش خصوصی همین آش و همین کاسه است.