کد خبر: ۵۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۳
یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 - برزیل

آرژانتین هم به نیمه نهایی صعود کرد/ بلژیک با اولین باخت حذف شد

تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر بلژیک پس از آلمان و برزیل به مرحله نیمه نهایی جام بیستم صعود کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 دو تیم آرژانتین و بلژیک در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل دقیقه 8 هیگواین به سود آرژانتین به پایان رسید.

آرژانتین هم به نیمه نهایی صعود کرد/ بلژیک با اولین باخت حذف شد

آرژانتینی‌ها از همان ابتدا بازی را در اختیار گرفته و دنبال راهی برای گشودن دروازه حریف خود بودند تا اینکه در دقیقه 8 هیگواین در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت خود دروازه بلژیک را باز کرد. تلاش بلژیک برای جبران گل خورده بی‌نتیجه بود و آرژانتین برتری‌اش را تا پایان 45 دقیقه نخست حفظ کرد. مصدومیت آنخل دی‌ماریا باعث شد تا انزو پرس به جای او به میدان بیاید.

در نیمه دوم آرژانتین بازی را به دست گرفت و در دقیقه 54 هیگواین پا به توپ شد و یک تنه به قلب دفاعی بلژیک زد و می‌توانست گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند اما ضربه او به شکل خطرناک با تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

سرمربی بلژیک نیز در اواسطه نیمه دوم لوکاکو را به میدان آورد تا قدرت هجومی تیمش افزایش یابد اما این تیم نتوانست موقعیت حساسی روی دروازه آرژانتین ایجاد کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان برسد.

آرژانتین هم به نیمه نهایی صعود کرد/ بلژیک با اولین باخت حذف شد
هیگواین، مهاجم تیم ملی آرژانتین که در 81 دقیقه حضورش در میدان، یک گل به ثمر رساند و 29 پاس سالم داد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.


به این ترتیب آرژانتین پس از تیم‌های برزیل و آلمان سومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی است. این تیم در مرحله نیمه نهایی 30 دقیقه بامداد پنجشنبه باید با برنده دیدار هلند و کاستاریکا که ساعاتی دیگر بازی خواهند کرد دیدار کند.
نظرات بینندگان