کد خبر: ۶۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۳

فدراسیون فوتبال حمله رژیم صهیونیستی به فدراسیون فلسطین را محکوم کرد

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای تهاجم رژیم اشغالگر قدس به فدراسیون فوتبال فلسطین را محکوم کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال ایران در محکومیت یورش ارتش رژیم صهیونیستی به فدراسیون فوتبال فلسطین صادر شد که متن اطلاعیه به شرح زیر است:

هنوز اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه از خاطرمان پاک نشده بود که این رژیم اقدام نادرستی دیگر در نقض قوانین و مقررات بین المللی و آن هم در مورد ورزش انجام داد. یورش به ساختمان فدراسیون فوتبال فلسطین به بهانه‌های واهی، همانند اقدامات قبلی آنها بی‌منطق و به دور از روح ورزش و قوانین صریح اساسنامه فیفا است که دخالت سیاست و اقدامات نظامی در ورزش فوتبال را محکوم و غیر قابل قبول دانسته است.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز انزجار از اقدامات انجام شده در قبال فدراسیون فوتبال فلسطین و محکوم کردن این اقدام که بر خلاف روح ورزش است، امیدوار است جامعه جهانی و بخصوص جامعه فوتبال نسبت به آن واکنش نشان دهد تا از این طریق حریم ورزش و بخصوص فوتبال برای همه کشورها حتی در زمان جنگ هم به رسمیت شناخته شود.

در بخش پایانی اطلاعیه آمده است: لازم به توضیح است که بلافاصله پس از این اقدام ناشایست توسط ارتش رژیم صهیونیستی، روسای فدراسیون های جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز واکنش نشان داده و این اقدام را محکوم کردند.


نظرات بینندگان