کد خبر: ۶۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
افتخاری دیگر برای فارس

ساره جوانمردی برترین ورزشکار سال تیراندازی معلولان ایران شد

ساره جوانمردی در یازدهمین دوره مسابقات باشگاهی تیراندازی معلولان موفق شد عنوان برترین ورزشکار رشته تیراندازی در سال 93 را به خود اختصاص دهد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه رییس انجمن تیراندازی گفت: مسابقات یازدهمین دوره لیگ باشگاهی تیراندازی در دو مرحله به میزبانی باشگاه ثامن الحجج و در مشهد مقدس و هیات آذربایجان شرقی و در تبریز برگزار شد.
وی افزود: در مسابقات لیگ امسال چهار تیم ثامن الحجج سبزوار، هیات گلستان، هیات گیلان و هیات آذربایجان شرقی حضور داشتند که با احتساب مجموع امتیازات مرحله رفت و برگشت، تیم ثامن الحجج با کسب 121 امتیاز قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به هیات آذربایجان شرقی با 44 امتیاز رسید، هیات گیلان با 23 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و هیات گلستان نیز با شش امتیاز چهارم شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله برگشت نیز همانند دور رفت در هفت ماده و دو کلاس SH1 و SH2 برگزار شد و ساره جوانمردی با به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد، موفق شد رکورد خود در اینچئون را که 380 امتیاز بود به 383 امتیاز ارتقا دهد و به عنوان برترین ورزشکار رشته تیراندازی سال 93 هم به لحاظ تکنیک و هم به لحاظ رکورد شناخته شود.

نظرات بینندگان