کد خبر: ۶۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴

کسب ۲ مدال توسط تکواندوکاران فارس در مسابقات آسیایی

دو تکواندوکار استان فارس موفق به کسب یک مدال طلا ویک برنز در مسابقات نوجوانان آسیا در چین تایپه شدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه رئیس هیئت تکواندو استان فارس با اشاره به بازگشت تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان ایران از مسابقات جهانی چین تایپه اظهار داشت: دو ورزشکار از استان فارس در این دوره از مسابقات حضور داشتند که موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز در این مسابقات شدند. 

شادمان خاطرنشان کرد: عرفان مرادی، تکواندوکار فارسی که به عنوان کاپیتان تیم ملی پسران در این مسابقات حضور داشت توانست نشان طلا را در ماده مبارزه به خود اختصاص دهد و نیلوفر پورحسینی هم توانست نشان برنز را در ماده پونسه کسب کند.

لازم به ذکر است که در این دوره از مسابقات تیم دختران و تیم پسران هر دو مقام دوم را کسب کردند اما در مجموع مقام قهرمانی را در رده سنی نونهالان و نوجوانان به خود اختصاص دادند. 

هشتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا با حضور 230 تکواندوکار از 24 کشور در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز و به مدت 3 روز برگزار شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی "جاکارتا" اندونزی برگزار شد، در بخش پسران با 2 طلا، 5 نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد و دختران نیز یک طلا و 3 برنز به دست آوردند.


نظرات بینندگان