کد خبر: ۷۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 20 مهر 94

تشکیل یک پرونده کلاهبرداری زمین با 278 شالکی در شیراز

250 نقطه فارس، میزبان شیرخوارگان حسینی، از روسای کلانتری های شیراز تجلیل شد، جای خالی مجسمه خواجه پر رمز و راز در شیراز از جمله عناوین امروز روزنامه های شیراز است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد گزارش امروز این روزنامه از «جای خالی مجسمه خواجه پر رمز و راز در شیراز» است و نویسنده با استناد به جنبه معنوی و اثربخشی این اقدام گفته: «کسی جرات ساخت مجسمه حافظ را ندارد». نویسنده همچنین به سراغ مدیر زیبا سازی شهرداری شیراز رفته و با وی نیز در این رابطه به گفتگو نشسته است. حسینی هم گفته اگر هنرمندی بتواند مجسمه حافظ را بسازد و نظر صاحبنظران را جلب کند شهرداری آمادگی نصب اثر او را دارد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در فارس خبر از «250 نقطه فارس، میزبان شیرخوارگان حسینی» داده است. صبوری همچنین از مردم شیراز خواسته در دهه عاشورا بر سر در خانه هایشان پرچم مشکی نصب کنند.

سالاد «گذر برجام» تیتری است که افسانه برای تصویب لایحه برجام در مجلس انتخاب کرده است. مشروح این خبر هم در نیم صفحه دوم کار شده است.

حضور وزیر ارشاد در حافظیه به موضوع عکس امروز این روزنامه تبدیل شده که با «گلباران حافظیه در شب آهنگین شیراز» تیتر شده است.

صفحه پایانی این روزنامه هم به پوشش برنامه ها و یادداشت های مختلف با موضوع حافظ پرداخته است؛ از نگاهی به آرامگاه حافظ تا یادداشت هایی در مدح این شاعر گرانقدر.

سالاد «فرجام «برجام» تصویب بود» تیتر یک امروز این روزنامه است. دومین صفحه این روزنامه هم میزبان مشروح جلسه مجلس است.

عکس امروز اما به گلباران قبر حافظ اختصاص یافته است که با حضور مدیر کل ارشاد برگزار شده است. مریدی در این مراسم از حضور جنتی در شیراز خبر داده که برای شرکت در مراسم بزرگداشت حافظ به شیراز می آید.

«از روسای کلانتری های شیراز تجلیل شد» از جمله تیتر های داخلی این روزنامه است. این اقدام از سوی آموزش و پرورش ناحیه یک و به مناسبت هفته نیروز انتظامی صورت گرفته است.

سالاد به استقبال تصویب برجام در مجلس رفته و از صحبت های صالحی در مجلس با عنوان «نطق آتشین» یاد کرده است: «تصویب طرح اجرای برجام در مجلس». این روزنامه که صفحه 5 خود را هم تمام و کمال به همین موضوع اختصاص داده، بیشتر به صحبت های صالحی و حواشی مجلس در زمان صحبت های وی پرداخته تا به اصل موضوع. عکس امروز هم مربوط به صحبت های صالحی و اعتراض برخی از نمایندگان به صحبت های وی است. این موضوع در روزنامه های زنجیره ای حامی دولت هم قابل مشاهده است. عصر مردم هم تمام تلاش خود را کرده تا خود را به این طیف نزدیک کند.

تعداد زیادی از مطالب داخلی این روزنامه هم به فراخور دهه فرهنگ که به نام حافظ شیرازی مزین شده و به مناسبت روز بزرگداشت حافظ، به این شخصیت بزرگ دینی و ادبی اختصاص یافته است.

سالاد «تشکیل یک پرونده کلاهبرداری زمین با 278 شالکی»، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس در بازدید از روزنامه خبر جنوب با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در حوزه ثبت، دلال بازی و جعل اسناد است بیان داشته:« متاسفانه عدم اگاهی مردم و اطلاع رسانی دقیق منجر به تشکیل پرونده های کلاهبرداری در این حوزه شده که علاوه بر بر ایجاد مشکلاتی برای اداره ثبت تعداد پرونده های دستگاه قضایی را نیز افزایش داده است» اقبال با اشاره به تشکیل یک پرونده کلاهبرداری با 278 شاکی بیان کرده:« اخیرا در استان فارس پرونده کلاهبرداری به بهانه فروش زمین گشوده شده که با بررسی پرونده می توان پی برد که این پرونده به دلیل عدم آگاهی مردم به مسائل حقوقی گشوده شده است»

نظرات بینندگان