کد خبر: ۸۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

سرمربی تیم ملی کشتی: میزبانی شیرازی‌ها عالی است

محمد بنا درباره شرایط تیم ملی کشتی در شیراز به خبرنگاران گفت: برگزاری اردو در شیراز خوشبختانه از نظر روحی نشاط خاصی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده است.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا محمد بنا اظهار داشت: بعد از چهار پنج ماه، عوض شدن محیط و برگزاری اردو در شیراز خوشبختانه از نظر روحی نشاط خاصی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده است.
بنا با قدردانی از استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان فارس، گفت: میزبانی خوب شیرازی‌ها، روحیه‌ای مضاعف برای کشتی‌گیران ایجاد کرده است، از نظر ما دیده شدن زحمت بچه‌ها و حضور استاندار و مسئولان ورزش استان فارس در یک ضیافت شام، به لحاظ روحی تاثیر بسیار مطلوبی دارد.
وی با بیان اینکه طی 30 سال گذشته به شیراز سفر نکرده بود، گفت: من با تمام وجود از شیراز لذت می‌برم، از میهمان‌نوازی و میزبانی بسیار خوب مردم و مسئولان شیراز لذت می‌برم و قدردان همه هستم و امیدوارم جام قهرمانی را به زیبایی تمام تصاحب کرده و به میزبانان خوبمان هدیه کنیم.
بنا شرایط اردو را به لحاظ فنی و تجهیزاتی نیز خوب ارزیابی و اضافه کرد: شرایط خوبی فراهم شده، با آنکه مجموعه تختی کوچک است اما مشکلی نداریم و امکانات موجود در پایگاه قهرمانی هم مطلوب است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان فارس نیز به واسطه آماده کردن سالن ورزشی شهید دستغیب برای مسابقات جام جهانی، قدردانی و تاکید کرد: سالن آبرومندی در یک مدت کوتاه آماده شده است.
نظرات بینندگان