کد خبر: ۱۰۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵

ساخت تونل شهید صیاد شیرازی به طول ۹ کیلومتر

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران از ساخت تونل صیاد شیرازی با طول ۹ کیلومتر مربع در سه طبقه در شهر تهران خبر داد.
به گزارش شیرازه، اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع احداث تونل صیاد شیرازی، اظهار داشت: این تونل از میدان سپاه تا میدان بعثت در دست طراحی است و به محض ورود دستگاه تی بی ام این پروژه اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تونل صیاد شیرازی 9 کیلومتر مربع طول دارد و با قطر 11 متر ساخته خواهد شد، افزود: این تونل در سه طبقه که شامل منفی یک مخصوص پارکینگ، طبقه همکف مخصوص خودروهای محلی و همچنین طبقه اول مخصوص عبور بدون چراغ است. 

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر دستگاه تی بی ام موجود در شهر تهران برای تونل هایی با قطر 9 متر استفاده می شود اما به دلیل اینکه قطر تونل صیاد شیرازی 11متر است منتظر وارد کردن دستگاه جدید هستیم.

دوستی با اشاره به تأمین بودجه برای ساخت این تونل 9 کیلومتر مربعی گفت: با بانک ها در حال مذاکره هستیم و به محض توافق نسبت به خرید دستگاه تی بی ام اقدام خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان