کد خبر: ۱۱۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

تداوم پیروزی های نماینده شیراز در لیگ یک فوتبال کشور

در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته نهم لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم برق جدید شیراز برابر بادران تهران به برتری دو بر صفر دست یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته نهم لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم برق جدید شیراز برابر بادران تهران به برتری دو بر صفر دست یافت.
این دیدار که دیروز عصر و از ساعت 15 با قضاوت اکبری در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز گردید در نهایت با گل های پوریا آریا کیا و سعید خردمند در دقایق 37 و 66 به نفع نارنجی پوشان شیرازی به پایان رسید.


بنابر این گزارش داوود مهابادی سرمربی برق جدید تیم خود را با ترکیب اولیه مهرداد بشاگردی، مجید بهروز، وحید جلالی‌نیا، سیامک کوهنورد، محمدرضا فیروززاده،  پوریا زارع، سعید خردمند، پوریا آریا کیا، ایمان شوریابی، مجید جلالی فر و وحید سبزی راهی میدان مسابقه کرد.

بازی در نیمه اول با تک گل آریا کیا به نفع نارنجی پوشان به پایان رسید تا مهابادی در نیمه مربیان نیز موفق عمل کرده و با تدابیر وی برقی ها در نیمه دوم به یک گل دیگر نیز دست یافتند تا بازی در نهایت با برتری دو بر صفر شیرازی ها به پایان برسد.

در پایان هفته نهم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تیم برق جدید شیراز با 19امتیاز در رده دوم این رقابت ها جای گرفت تا به یک امتیازی تیم نفت مسجد سلیمان صدرنشین 20 امتیازی برسد.


نظرات بینندگان