کد خبر: ۱۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان طرح های ارتباطی در فارس افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت، طرح های ارتباطی استان فارس با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: این طرح‌ها شامل طرح های اپراتور همراه اول با اعتبار ۶ میلیاردتومان، اپراتور ایرانسل با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، شرکت مخابرات ایران با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان و شرکت ارتباطات زیرساخت با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان است.

مهرداد سهرابی، طرح های اپراتور همراه اول را شامل نصب و راه اندازی ۱۲ سایت جدید در نقاط شهری، روستایی و جاده‌ای و پروژه‌های اپراتور ایرانسل را در حوزه روستایی شامل راه اندازی یک سایت جدید با تکنولوژی ۴G و ارتقای ۶ سایت به نسل چهارم و در حوزه شهری شامل راه اندازی ۷ سایت جدید دارای تکنولوژی ۲G و ۳G و ارتقای تعداد ٣٧ سایت به نسل‌های سوم و چهارم و در حوزه جاده‌ای شامل راه اندازی یک سایت جدید دارای تکنولوژی ۴G، ۲G و ارتقای ٢١ سایت به نسل سه و چهار اینترنت پرسرعت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:


وی در ادامه افزود: در حوزه خدمات شرکت مخابرات ایران، طرح‌هایی در بخش‌های توسعه شبکه فیبرنوری، کافو و دیتا آماده بهره برداری شده است.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: طرح‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در استان فارسرا شامل سه طرح توسعه شبکه دیتا به میزان ۲۶۰ گیگابیت بر ثانیه، راه اندازی هاب ماهواره‌ای بومهن و سیگنال رسانی به ۱۶ ایستگاه پرقدرت صدا و سیما است.



انتهای  پیام/ع
نظرات بینندگان