کد خبر: ۱۵۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

اجرای ۵۰ طرح زیرساختی با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد در شهرک صنعتی شیراز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۵۰ طرح زیرساختی با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شیراز در مرحله اجرا است.
 به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، سید مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ با دارا بودن ۶۰ درصد از کل واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اهمیت بالایی در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار برخوردار است، گفت: مشکلات و چالش‌های این شهرک صنعتی نیز متنوع است که باید بر اساس برنامه زمان بندی و بر مبنای اولویت بندی رفع شود.

هاشمی با بیان اینکه در فاز توسعه شهرک صنعتی به مساحت ۵۰ هکتار با اجرای طرح‌های زیرسازی آماده واگذاری شده است، عنوان کرد: با رفع مشکل ثبتی این اراضی، واگذاری آن در برنامه امسال قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با تاکید بر لزوم ساماندهی محیطی مجتمع‌های خدماتی در شهرک بزرگ شیراز، گفت: در سال‌های گذشته شاهد انباشت بروز برخی نابسامانی‌ها ومشکلات در این مجتمع‌ها هستیم و بزودی ساماندهی این مجتمع‌ها آغاز می‌شود.

هاشمی تامین آب پایدار را از مهمترین اولویت‌های شهرک صنعتی شیراز بیان کرد و گفت: علاوه بر انعقاد قرارداد با آبفای شیراز برای تامین آب شرب، برنامه تامین آب برای مصارف غیر شرب از تصفیه خانه فاضلاب شیراز نیز در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان