کد خبر: ۱۶۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
سرمربی تیم فوتبال شهر راز شیراز:

بین دو تیم شیرازی تبعیض قائل می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال شهر راز شیراز ضمن گلایه به برخی تبعیض‌ها بین دو تیم شیرازی، با الفاظی تند بازیکنانش را تهدید به کنار گذاشتن از ترکیب تیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،سرمربی تیم فوتبال شهر راز شیراز ضمن گلایه به برخی تبعیض‌ها بین دو تیم شیرازی، با الفاظی تند بازیکنانش را تهدید به کنار گذاشتن از ترکیب تیم کرد.


ستار زارع پس از شکست خانگی مقابل نماینده استان کرمان که سومین شکست پیاپی این تیم محسوب می‌شد، در کنفرانس خبری اظهار کرد: بازی سختی بود مس شهربابک یک تیم یکدست بود که می‌دانست از بازی چه می‌خواهد.

ما هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم؛ اما متأسفانه ما نتوانستیم آن طوری که شایسته است در زمین ظاهر شویم.

وی گفت:آن غیرت و تعصب، آن چیزی که لایق شهرمان است را بچه‌ها در زمین پیاده نکردند همه چیز هم به فوتبال بلد بودن خلاصه نمی‌شود و چیزهای دیگری نیاز است که متأسفانه در وجود بعضی بازیکنان ما نیست.


بازیکن پیشین تیم ملی گفت: خیلی ناراحت هستم درست است که تیم ما سال اول خود را سپری می‌کند و نباید توقع بالایی داشته باشیم، اما لیاقت مردم ما، لیاقت مالکین تیم ما، اینجای جدول نیست این طرز فوتبال کردن نیست قطعاً مقصر ما هستیم و باید سعی کنیم که این مشکلات را برطرف کنیم.

زارع افزود: امیدواریم در ادامه بتوانیم امتیازات خوبی را جمع کنیم، اما فکر می‌کنم در سال اول چیزهای خوبی از این لیگ آموختیم. در همین چند بازی گذشته، یاد گرفتیم که همه چیز به اسم نیست، همه چیز به امکانات نیست. بهترین لباس، بهترین خانه، بهترین خورد و خوراک و پرواز برای بازیکنان این تیم مهیا شده است، اما بازیکنان هم باید بخواهند. متأسفانه از بازیکنان راضی نیستم و از هفته آینده، شکل جدیدی را در زمین پیاده می‌کنیم. از همین‌جا اعلام می‌کنم که جوان‌های شهرمان آماده باشند. اگر قرار است ببازیم، بهتر است با بچه‌های جوان و با غیرت شهرمان ببازیم.


وی همچنین یکی دیگر از مشکلات بازی تیمش را وضعیت زمین چمن حافظیه عنوان کرد و گفت: ما به دنبال این بهانه‌ها نیستیم؛ اما متأسفانه تبعیض زیادی بین دو تیم شهرمان قائل می‌شوند و حتی برای ما چمن را کوتاه نکردند. عده‌ای نه‌تنها کمک نمی‌کنند، بلکه با تیم ما دشمنی می‌کنند. الان زمانش نیست؛ اما سرفرصت مناسب خیلی چیزها را بازگو می‌کنم.


زارع  در خصوص صحبت‌های هفته گذشته که برخی آن را استعفای ستار زارع برداشت کرده بودند، گفت: بعضی مواقع انسان به بن‌بست‌هایی می‌رسد و تصمیم می‌گیرد برود تا شاید نبودنش به تیم کمک کند. من هم در آن لحظه شاید چنین تصمیمی داشتم؛ اما اینجا مال ماست. باید باشیم. نیامده‌ایم که به این راحتی کنار برویم. طی مشورت‌هایی هم که داشتم، تصمیم گرفتم ادامه بدهم.

 سرمربی شهر راز در خلال این مصاحبه از الفاظ تندی علیه بازیکنانش استفاده کرد و باید دید با این حجم عصبانیت، آیا شاهد عملی‌شدن حرف‌های او در خصوص کنار گذاشتن برخی بازیکنان از ترکیب اصلی خواهیم بود یا خیر.
تیم شهر راز شیراز که اولین فصل حیات خود را سپری می‌کند، در نیم‌فصل دوم رقابت‌های جام آزادگان عملکرد بسیار ضعیفی داشته و با کسب تنها یک امتیاز از ۴ بازی، از رتبه هفتم به سیزدهم سقوط کرده است.

 

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزشی ، فوتبال ، شیرازه
نظرات بینندگان