کد خبر: ۴۹۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۲

سد تنگ سرخ آری یا نه؟ مخالفان و موافقان زیر یک سقف

از موافقان و مخالفان احداث سد تنگ سرخ دعوت شده تا در یک گردهمایی حضور یابند و دیدگاههای تخصصی خود را مطرح کنند.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، سد تنگ سرخ شیراز که قرار بود برای تامین حق آبه باغ های قصر دشت شیراز و استفاده گردشگری و فرهنگی با مشارکت شهرداری شیراز و سازمان آب منطقه ای فارس ساخته شود. سالها در پیچ و خم اداری گرفتار است و حالا قضیه فراتر از این رفته و سد تنگ سرخ با مسئه بودن یا نبودن مواجه شده است.

در کنار مدافعانی که می خواهند تا هر چه زودتر این سد عملیاتی شود اما مخالفان سرسختی هم دارد. در سفر اخیر معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به شیراز موضوع سد تنگ سرخ به عنوان یک تهدید برای دریاچه مهارلو که پایین دست این سد قرار دارد مطرح شد.

حالا سازمان آب منطقه ای استان فارس به عنوان مجری طرح سد تنگ سرخ روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع استادان، دانشجویان و کارشناسان می­رساند شرکت سهامی آب منطقه­ای فارس در نظر دارد گردهمایی تخصصی در خصوص سد تنگ سرخ در تاریخ 15/10/92، از ساعت 9 الی 12 در محل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار کند.

در این اطلاعیه از همه استادان دانشگاه ، دانشجویان، کارشناسان و دستگاه­های اجرایی مخالف و موافق با احداث که در زمینه سد تنگ سرخ مطالعه داشته­اند، برای حضور و بحث و گفت و گو دعوت شده است.

گفته شده کسانی که قصد حضور و مباحثه دراین نشست دارند می­توانند مستندات خود را تا تاریخ هشتمدی ماه جاری به دبیرخانه این گردهمایی واقع در خیابان ارم، شرکت سهامی آب منطقه­ای فارس، اتاق 339 تحویل دهند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۲
1
اخه سد تنگ سرخ چ ربطی ب شیراز داره بودجه سد ازیاسوج تامین میشه الکی دل مردم رو خوش نکنید