کد خبر: ۶۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
خلعتبری - جلال حسینی - گوچی در فهرست حسین هدایتی

وعده‌های انتخاباتی «عابربانک» برای پرسپولیس

طبق شنیده ها هدایتی قول داده برای سال بعد ، خلعتبری، جلال حسینی و قوچان نژاد را به پرسپولیس بیاورد. وعده ای که به نظر می رسد کمی دور از تحقق باشد.
به گزارش شیرازه، حسین هدایتی هرچه توان دارد گذاشته بر سر اینکه بتواند به شیوه ای پرسپولیس را بخرد. او که در شرکت پیشکسوتان پرسپولیس سهام عمده دارد این روزها تلاش اش را برای خرید تیم قرمز بیشتر کرده و حالا قول هایی هم برای سال آینده پرسپولیس داده. 

هدایتی پیش از این ثابت کرده که اهل خرج کردن هست، چه زمانی که قطبی را با هزینه ای عجیب و غریب جذب کرد، چه سال گذشته که خلعتبری را برای پرسپولیس باز گرداند و چه دفعات مختلفی که تلاش کرد مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند. 

حالا از گوشه و کنار شنیده می شود که او قول هایی هم برای سال آینده پرسپولیس داده. طبق شنیده ها هدایتی قول داده برای سال بعد، خلعتبری، جلال حسینی و قوچان نژاد را به پرسپولیس بیاورد. وعده ای که به نظر می رسد کمی دور از تحقق باشد. 

قوچان نژاد سال بعد دوباره باید به چارلتون و قراردادش فکر کندو جلال حسینی برای بازگشت به لیگ ایران دریافتی زیاد خواهد داشت. خلعتبری هم که با سپاهان قرارداد امضا کرده است. با این همه حسین هدایتی با وعده های انتخاباتی اش که شاید برای نمایش تمکن مالی باشد به روزهای آخر اسفند نزدیک می شود. روزهایی که در مزایده پرسپولیس را به چنگ بیاورد. مخصوصا در روزهایی که گفته می شود سرخابی ها را به شخص یا اشخاصی که بدهی بانکی دارند واگذار نخواهند کرد. در این شرایط شاید وعده هایی لازم باشد برای اینکه یک خریدار نشان دهد علی رغم شایعاتی که در مورد بدهی هایش وجود دارد توانایی دخل و خرج باشگاه را هم دارد.

منبع: عصرایران
نظرات بینندگان