کد خبر: ۶۸۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز:

برخی منتظر سقوط تیم به دسته دوم بودند/ سیاست های صداوسیما یک بام و دو هواست!

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با انتقاد از اینکه برخی افراد منتظر سقوط تیم به دسته دوم بودند تا به خواسته شان برسند، گفت: روح بزرگ شهید سپاسی همراه با دعای خیر مردم باعث شد دشمن شاد نشویم.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه ظهراب قنبری اضافه کرد: این تیم متعلق به شخص خاصی نیست و همه باید همزبان و همدل باشیم تا دو باره در فوتبال برتر کشور مطرح شود و بجای اینکه شبانه جلسه بگذارند و توطئه کنند، بیایند در کنار باشگاه به عده ای جوان بی حاشیه کمک کنند.
وی بیان کرد: متاسفانه این افراد به هنگام دیدار تیم فجر با گیتی پسند اصفهان که دوشنبه هفته گذشته برگزار شد در جایگاه ویژه ورزشگاه حافظیه پس از اینکه گل دوم فجر به ثمر رسید، زانوی غم بغل گرفتند و چهره آنها دگرگون شد.
قنبری افزود: نمی دانم چرا آنها برای باخت تیم شهرشان لحظه شماری می کنند و از پیروزی تیم ناراحت می شوند؟ ضمن اینکه باشگاه فجر جایگاه عاشقان خدمت است و نه شیفتگان شهرت های کاذب، حداقل حرمت شهید مجید سپاسی را نگه دارید.

قنبری گفت: طی 22 بازی برگزار شده این فصل با اشتباه سهوی داوران 11 امتیاز از دست دادیم و اکنون که یک هفته تا پایان مسابقات باقی مانده با تیم دوم جدول تنها سه امتیاز فاصله داریم.
قنبری ادامه داد:تجربه بسیار خوبی کسب کردیم اما باید بگویم تیم فجر با بازیکنان جوانش بازیهای بسیارخوبی ارایه کردند و این استحاق را داشتند که به لیگ برترصعود نمایند ضمن اینکه دو بازیکن ما هم در تیم ملی امید مصدوم شدند.
وی اضافه کرد: بدشانسی، مصدومیت ،کم دقتی بازیکنان و اشتباهات داوری دست به دست هم داد تا نتوانیم به حق خود برسیم اما ماندن تیم برای ما ارزش قهر مانی را داشت تا بدانیم که دوست و دشمن کیست.
مدیرعامل باشگاه فجر با انتقاد از عدم پخش مسابقات فوتبال دسته اول کشور در فارس افزود: انتظار داشتیم مسوولان صدا وسیمای فارس به مانند همه استان های دیگر که مسابقات تیم های استانی حتی در دسته دوم و سوم پوشش میدهند، مسابقات فجر را هم پخش کنند که متاسفانه اینگونه نشد.
وی اضافه کرد: صدا و سیما فارس بابت پخش مسابقات خواستار انعقاد قرارداد با ما شد اما این سیاست یک بام و دو هوا در سازمان صدا و سیما منجر به این شد که علاقه مندان از دیدن بازیهای تیم شهرشان محروم شوند ضمن اینکه پخش زنده مسابقات برای بالا بردن روحیه بازیکنان جوان بسیار مفید است .
وی بیان داشت: جای تعجب است که باشگاه فجر برای پخش مسابقاتش که بهترین تفریح برای مردم است باید پول بپردازد در حالی که آنها باید به باشگاه پول بدهند.
قنبری اظهار داشت: چندین شرکت امادگی حمایت مالی (اسپانسر) از تیم را داشتند اما با وجود عدم پخش از سوی صدا وسیما فارس نتوانستیم با انها به توافق برسیم و این امر هم به ضرر فجر شد و هم به ضرر این سازمان جرا که به هنگام پخس مسابقاتٰ شرکت ها برای تبلیغ کالای خود استقبال بیشتری می کنند .
قنبری افزود: ما حتی برای تبلیغات محیطی در شهر شیراز که زمان مسابقات را به علاقه مندان اعلام کنیم با مشکل مواجه شدیم و چندین بار نیز بنر اطلاع رسانی ما را از سطح شهر جمع کردند.
مدیر عامل باشگاه با بیان اینکه انتظار داشتیم مسوولان استان احوال تیم فجر را حتی به صورت تلفنی بپرسند، افزود: ما توقع کمک مالی نداریم و آنچه مهم است حمایت معنوی است که این هم از ما دریغ شد.

وی در خصوص سفر رییس جمهور دولت تدبیر و امیدبه استان فارس و انتظاراتی که از هیات دولت دارند، نیز گفت: سفر رییس جمهور به استان فارس دستاوردهای زیادی دارد و ما نیز از هیات دولت می خواهیم که حمایت از تیم های حرفه ای تنها اختصاص به استان های خاص نباشد.
قنبری اشاره کرد: تکمیل ورزشگاه میانرود شیراز و دیگر پروِژه های نیمه تمام باید در اولویت طرح های استان فارس قرار گیرد چرا که داشتن یک ورزشگاه مجهز حق این استان است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و تجربه ای که از این فصل مسابقات کسب کردیم امسال نیز با بر طرف کردن نقاط ضعف با قدرت در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
از وقتی یادمه غر می زدن! آقا نمیتونید واگذار کنید بره...