کد خبر: ۷۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 22 مهر 94

پروژه ای رها شده با میلیاردها تومان آهن آلات در شیراز

مبلمان شهری هنوز ترمز ویلچرها را می کشد، یک وعده غذایی در جعبه کفش از جمله عناوین امروز روزنامه ها است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالادتیتر یک امروز خود را به سخنان شب گذشته رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی اختصاص داده است.« رئیس جمهوری خطاب به ملت ایران: خودتان را برای حماسه اقتصادی آماده کنید».«تساوی در آزادی»، عنوان تیتر خبر بازی فوتبال ایران و ژاپن است.

«از همنشینی استاندار با خیرین تا سئوال و جواب در تهران»، «اعلام ویژه برنامه های دهه اول محرم در سومین حرم اهل بیت(ع)»، چهارمین جشنواره مهر خدمت با معرفی کارکنان برتر شهرداری شیراز پایان یافت» از جمله عناوین امروز عصر مردم است.

سالاد پس از تصویب کلیات طرح برجام در مجلس، روز گذشته جزییات این طرح نیز در مجلس به تصویب رسید که با حواشی مختلفی همراه بود که از میان آن می توان به سرعت بسیار بالای تصویب این طرح اشاره کرد. این موضوع تیتر یک افسانه هم شده است: «عبور توفانی برجام از مجلس».

مقرر شده طی 5 سال آینده شیراز به عنوان شهر بدون مانع معرفی شود. عکس امروز هم مرتبط با همین مسئله است و با «مبلمان شهری هنوز ترمز ویلچرها را می کشد» تیتر شده است.

«یک وعده غذایی در جعبه کفش» عنوان یادداشت امروز این روزنامه است. مدتی است که دو برنامه ابتکاری به راه افتاده؛ داده یک وعده غذای گرم و دادن هدیه در یک جعبه کفش. نویسنده با استناد به این قبیل ابتکارات به سیستم فقر زدایی سنتی در ایران انتقاد کرده و از لزوم تغییرات اساسی در آن گفته که مدت ها است در کشور اجرا می شود.

سالاد «هشدارهایی که در کنگره بین المللی میکروب شناسی بالینی مطرح شد: پشروی ایدز!» نهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی بالینی صبح دیروز در شیراز آغاز به کار کرد. در این کنگره محققانی از کشورهای استرالیا، کانادا، هلند و همچنین پژوهشگرانی از شهرهای مختلف ایران حضور دارند.رئیس این کنگره در گفتگو با خبرجنوب اظهار داشته:«در بیماری های مثل سالک، تب مالت، اسهال عفونی و بیماری هایی که با مواد غذایی آلوده منتقل می شوند هنوز درگیری داریم اما بیماری سل به شدت کاهش یافته و بیماری مالاریا نیز نداریم. به طور کلی عمده بیماری های میکروبی و عفونی کنترل شده هستند. متاسفانه در حال حاضر ویروس ایدز رو به گسترش است و به نظر من نه تنها کنترل نشده بلکه روند افزایشی نیز دارد»

«پروژه ای رها شده با میلیارد تومان آهن آلات!»رئیس منطقه 3 بازرسی کل کشور در گفتگو با خبر جنوب اظهار داشته:« ساخت یک پیست دوچرخه سواری در کنار ورزشگاه میانرود در حالی شروع شده که هنوز احداث ساختمان ورزشگاه به پایان نرسیده و بودجه کافی برای ان وجود نداشته است.برای ساخت این پیست دوچرخه سواری، میلیاردها تومان آهن خریداری شده و در حال حاضر این آهن آلات در گوشه ای رها شده و مسئولان ذی ربط باید پاسخگو باشند»

«گروه معارف جنگ در شیراز راه اندازی شد»، در مرکز آموزش زرهی شهید سرلشکر اکبر کرمی شیراز گروه معارف جنگ«سپهبد شهید علی صیاد شیرازی» راه اندازی شد.

سالاد نشست فعالان گردشگری که با حضور آیت الله ایمانی برگزار شده تیتر یک امروز این روزنامه است: «تنگ نظری مانع رشد فارس شده است». عکسی هم از آیت الله ایمانی در صفحه نخست کارد شده است. وی در قسمتی دیگر از گقته هایش سخن به انتقاد گشوده و گفته: «به جای تشویق یکدیگر مقابل هم ایستاده ایم».

«آغاز اجرای طرح شناسنامه دار شدن و پلاک کوبی درختان شیراز» به نقل از مدیر عامل سازمان فضای سبز شیراز از جمله اخبار داخلی این روزنامه است. معطری در جریان گفتگوی اختصاصی خود با این روزنامه به اهمیت این موضوع اشاره کرده و از نحوه اجرای این طرح گفته است. سومین صفحه این روزنامه میزبان این مطلب شده است.

رییس هیئت خادمین عاشقان ثارالله(ع) شیراز خبر داده: «هشتمین همایش شیرخوارگان حسینی در شیراز برگزار می شود» که از دیگر تیتر های داخلی این روزنامه است. گفتنی است این همایش قرار است در 250 نقطه از استان فارس و 3100 نقطه کشور برگزار شود.

سالاد تیتر زده: «جشنواره «مهر خدمت» به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهرداری شیراز برگزار می شود». شهردار شیراز از این جشنواره با عنوان ارتقا دهنده کیفیت خدمات شهرداری یاد کرده و گفته: «مدیران باید زمینه رشد و افزایش توانمندی کارکنان خود را فراهم سازند». لازم به ذکر است که در خاتمه این جشنواره از کارکنان برتر شهرداری تجلیل شد.

امام جمعه شیراز در دیدار با فعالان گردشگری تاکید کرده: «معاونت زیارت و گردشگری استانداری فارس فعال شود». این موضوع در نیمه پایینی صفحه نخست این روزنامه به چاپ رسیده است. در گذشته کمتر شاهد این بوده ایم که در قسمت از صفحه نخست اخبار استانی چاپ شود.

نظرات بینندگان