کد خبر: ۷۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

صدرنشینی دختران و پسران فارسی در لیگ کاراته کشور

تیم پسران تیم کاتای امیدارژن و تیم دختران جوانه های فارس رعنا صدر نشین گروه های خود در لیگ کاراته کشور شدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم «کومیته» جوانه های فارس رعنا صدر نشین گروه یک لیگ کشور دختران شد. پس از پایان مرحله اول لیگ کومیته جوانه های کشور از هرگروه دو تیم اول و دوم به مرحله بعدی لیگ راه یافتند و تیم ها در این مرحله در دو گروه 9تایی به رقابت پرداختند.

تیم سلولزی فارس رعنا در بخش کومیته صدرنشین مرحله اول گروه پنجم لیگ کومیته جوانه های کشور شد و در مرحله دوم در گروه اول قرار گرفت که در هفته اول این مرحله با پنج تیم از گروه اول به رقابت پرداخت.


تیم سلولزی فارس رعنا در این هفته تیمهای اریا2، شیتوکای تهران، شهید معتمدی وتیم صاحب نام جوانه را با اقتدار کامل پشت سر گذاشت و در مصاف با تیم قدرتمند صمدی یک در رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر تنها با اختلاف یک برد بازی را واگذار کرد و صدر نشین گروه یک لیگ کومیته جوانه های کشور در این هفته شد.


لیگ کاراته پسران کشور

همچنین از سری مسابقات هفته اول دور برگشت لیگ کاراته پسران کشور  که در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد تیم کاتای امید ارژن 2 در گروه یک این رقابتها با سه برد پیاپی از سد تیم های قدرتمند پیوند محاسب قم، ایران جوان و تصتا به راحتی گذشت و همچنان به صدر نشینی خود ادامه داد.
در این هفته تیم کاتای امید ارژن 2 که نایب قهرمان سال گذشته لیگ نونهالان کشور می باشد با تیم قهرمان سال گذشته یعنی پیوند محاسب قم و تیم های تصتا، ایران جوان و ایتوسوکای جنوب غرب تهران درگروه یک قرار دارد که به گفته کارشناسان سخت ترین گروه لیگ کاتای جوانه ها می باشد.

صدرنشینی دختران و پسران فارسی در لیگ کاراته کشور
نظرات بینندگان