کد خبر: ۱۵۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰
استاندار فارس:

بانک های خصوصی باید برای توسعه اقتصادی استان فارس همکاری کنند/ رفع مشکلات مردم از بزرگ ترین عبادات است

ایمانیه گفت: بانک های خصوصی باید برای کمک به توسعه اقتصادی این استان پا به میدان همکاری بگذارند
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمد هادی ایمانیه امروز 9 آبان ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه بانک های خصوصی خدماتی را از استان دریافت می کنند و موظف هستند در مقابل مردم فارس به وظایف خود عمل کنند، اظهارداشت: اگر شاهد حضور بانک های خصوصی در شورای هماهنگی بانک های استان و همکاری در مسیر رونق تولید فارس نباشیم، بر اساس قانون حقوق مردم را مطالبه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه گره گشایی از مشکلات مردم و تولید کنندگان از بزرگ ترین عبادات محسوب میشود، افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال، رفع فقر و نجات افراد از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، وظیفه ملی، دینی و شهروندی همگان است.

ایمانیه با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات تولیدکنندگان پیش بینی شده است، تصریح کرد: شایسته نیست با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار و بستر قانونی لازم در رفع مشکلات بخش تولید کوتاهی کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید تلاش کند با ارائه راهکارها و مصوبات به صورت وحدت رویه، زمینه حل مشکلات گروه های مختلف مردم و فعالان حوزه تولید را فراهم کند.

نماینده عالی دولت در فارس تاکید کرد: باید به صورت زمانبندی شده گزارشی از اقدامات و میزان تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس ارائه شود تا وضعیت عملکرد این کارگروه مشخص و ارزیابی شود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان