کد خبر: ۱۵۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۰ دی ۱۴۰۰
سازمان امورمالیاتی فارس خبرداد:

اتصال کارت خوان ها به سازمان امور مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی فارس از اتصال دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیک به پرونده‌های مالیاتی با همکاری بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه ناصر هاشمی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری بانک مرکزی در حال ساماندهی و تعیین تکلیف دستگاه‌های کارتخوان بانکی و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی و اتصال آن‌ها به پرونده مالیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: همه اشخاص دارای ابزار پرداخت‌های بانکی می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir فهرست تمامی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خود را مشاهده کرده و نسبت به الصاق آن‌ها به پرونده‌های مالیاتی قبلی و یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام کنند.

هاشمی با تاکید بر این که این آخرین مهلت مؤد‌ی برای تناظر پذیرنده‌های فعال قبلی با پرونده‌های مالیاتی خواهد بود، گفت: تمامی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی فارس تصریح کرد: بر این اساس، ضرورت دارد مؤدیان مالیاتی با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir، بخش پایانه‌های فروش، اطلاعات مذکور را مشاهده کرده و نسبت به الصاق دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خود به پرونده‌های موجود یا ایجاد پرونده جدید، حذف ثبت نام اضافی ایجاد شده توسط بانک مرکزی، ایجاد فعالیت جد متناسب با پذیرنده یا درخواست غیر فعال سازی دستگاه‌های مطروحه اقدام کنند.

انتهای پیام/صدا و سیما


نظرات بینندگان