کد خبر: ۱۵۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
استاندار فارس:

خام فروشی در صادرات با افزایش بهره برداری به حداقل برسد/ اتاق بازرگانی در تصحیح قوانین یاری دهنده نمایندگان باشد

ایمانیه در آیین بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان فارس عنوان کرد: صادرکنندگان نباید به خام فروشی اهتمام ورزند و باید کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در مراسم آیین بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات با تقدیر از صادرکنندگان عنوان کرد: این وظیفه حاکمیت و دولت است که زیر ساخت‌ها را برای تولید و صادرات فراهم نماید و ان شا ءالله موضوع پایانه صادرات هم در شیراز و شهرستان‌های جنوبی راه‌اندازی خواهد شد.

ایمانیه افزود: باید  امر مجوزها و مقررات، اصلاح گردد و تعدد صدور بخشنامه‌های متفاوت باعث سرگردانی تولیدکنندگان و صادرکنندگان خواهد شد.

وی با گلایه از خام فروشی صادرکنندگان تصریح کرد: صادرکنندگان نباید به خام فروشی اهتمام ورزند و این حق مردم و خود صادرکننده است که بالاترین بهره‌وری از محصول صورت گیرد و بعد صادر شود و صادرکنندگان در کنار صادرات خود، صنایع دیگری را هم ایجاد نمایند.

ایمانیه با اشاره به نقطه ضعف کیفیت محصولات افزود: صنایع و محصولات در اوایل تولید خود، می‌درخشیم و بعد از مدتی سطح کیفیت افت می‌کند در صورتی که برندسازی و بحث کیفیت حرف اول را در دنیا خواهد زد.

وی افزود: دنیای امروز، دنیای تبلیغات است و در کنار کیفیت محصول، باید در امر تبلیغات هم اهتمام ورزید تا در کنار هم افزایش فروش و صادرات را شاهد باشیم. توقع ما از اتاق بازرگانی این است که در امر حل مشکلات بیش از پیش تلاش نمایند و با ارایه پیش‌نویس به نمایندگان مجلس از آن‌ها درخواست نمایید تا در حل مشکلات راهگشا باشند.

ایمانیه در پایان عنوان کرد: من باب موضوع جام جهانی 2022 مدیریت استان با کمک شما آماده همکاری و ارایه خدمات برای تسهیل امور و رفع مشکلات و استفاده از این فرصت استثنایی بوجود آمده در کشور همسایه که بسیاری از ساکنان آن عزیزان ایرانی می‌باشند استفاده کرد.

انتهای پیام/ ر
نظرات بینندگان