کد خبر: ۱۵۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین فارس خبر داد:

درخشش بانوی فارسی در رقابت های جام جهانی تیراندازی جانبازان و معلولین

صباغ زاده گفت: مبینا مسلمی تیرانداز اهل استان فارس در رقابت های جام جهانی تیراندازی جانبازان و معلولین به همراه تیم ملی کشورمان به دو نشان نقره و برنز دست یافت..
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، مجید صباغ زاده رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین فارس گفت: رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز ملی پوشان کشورمان در سه ماده R4 و R5 به مصاف حریفان خود رفتند.

وی افزود: در ماده R5 ( تفنگ بادی درازکش، کلاس SH2 )، تیم ملی کشورمان متشکل از زهرا غلامزاده، محمدرضا امینی، مبینا مسلمی در رده سوم قرار گرفت و ملی پوشان کشورمان موفق به کسب مدال برنز شدند.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین فارس ادامه داد: در ماده R4 نیز( تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده، کلاس SH2 )، تیم ملی کشورمان متشکل از زهرا غلامزاده، محمدرضا امینی، مبینا مسلمی در رده دوم قرار گرفت و ملی پوشان کشورمان بر سکوی دوم این رقابت ها ایستادند.

صباغ زاده خاطر نشان کرد: مبینا مسلمی که با ۱۸ سال سن جوانترین ورزشکار حاضر در این مسابقات به شمار می آید، نوید بخش ظهور یک ستاره دیگر در آسمان افتخار آفرینان ورزش فارس است.

وی در پایان گفت: مسلمی که از دانش آموزان تیزهوش و موفق استان فارس می باشد مزد زحمات و تمرینات منظم خود زیر نظر مربی دلسوز و کاربلد خود سرکار خانم فرشته غلامی به بهترین شکل دریافت نمود و حمایت همه جانبه خانواده این ورزشکار ستودنی و امید است با حمایت های متولیان ورزش فارس بتوانیم تدارک مناسبی جهت حضور این ورزشکار نخبه برای پارالمپیک پاریس فراهم آوریم.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیراز ، فارس ، ورزش فارس
نظرات بینندگان