کد خبر: ۱۶۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

دوچرخه‌سوار استان فارس قهرمان کشور شد

فرشید صالحیان از فارس قهرمان در مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری کوهستان (کراس کانتری) که به میزبانی استان اصفهان بود موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل پناهنده رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: نمایندگان استان‌های فارس، زنجان و تهران به ترتیب در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری کوهستان (کراس کانتری) به میزبانی اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.


وی افزود: در رده سنی بزرگسالان، فرشید صالحیان از فارس قهرمان شد و فراز شکری از تهران و سینا امیرعلائی از کردستان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: در رده سنی جوانان، مقام اول به علیرضا اوصانلو از زنجان رسید، محمدمهدی طوطیان از اصفهان نایب‌قهرمان شد و امیرعلی پیروی از فارس جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.


پناهنده ادامه داد: در رده سنی نوجوانان، مسیحا عطایی فر از تهران مدال طلا را کسب کرد و آرتین بازیگر از تهران و پارسا برخورداری از چهارمحال‌وبختیاری مدال‌های نقره و برنز را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار در سه رده سنی از سراسر کشور، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و مشارکت گروه دوچرخه‌سواری vo ۲ به مناسبت هفته جوان و میلاد امام‌زمان (عج) در باشگاه دوچرخه‌سواری اطلس این شهر برگزار شد.

انتهای خبر/

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان