کد خبر: ۱۶۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
استاندار فارس خطاب به هادی چوپان:

ایران از داشتن فرزندانی چون شما برخود می‌بالد

استاندار فارس در پی کسب مقام اول هادی چوپان ورزشکار قهرمان استان فارسی در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در پی کسب مقام اول توسط هادی چوپان ورزشکار قهرمان استان فارسی در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ پیام تبریک صادر کرد.

 

ایران از داشتن فرزندانی چون شما برخود می‌بالد

در متن این پیام آمده است:

«فرزند قهرمان ایران عزیز جناب آقای هادی چوپان؛ تلاش شما که ورزش قهرمانی را با روحیه پهلوانی با تأسی به حضرت امیرالمؤمنین (ع) همراه ساخته‌اید و بر بام قهرمانی دنیا ایستاده‌اید را ارج می‌نهیم و خرسندیم که نامِ فرزندِ سرافرازِ کهن سرزمین ایران و استان فارس، سربلند و غیرتمند، بر تارک ورزش قهرمانی جهان، می‌درخشد.

ایران اسلامی و خطه دلاورمردان پارسی از داشتن فرزندانی چون شما که نام ایران قهرمان و استان پهناور فارس را در جهان فریاد می‌زنید و دل مردم عزیزمان را شاد می‌کنید، برخود می‌بالد.


پیروزی شما و کسب مقام اول در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ را که ثمره همت والا، پشتکار و تلاش خستگی‌ناپذیرتان بوده را به شما، جامعه ورزشی و پهلوانی کشور، مردم شریف و ورزش‌دوست استان فارس، دوستان و هواداران جنابعالی تبریک عرض نموده و برایتان از درگاه یگانه هستی‌بخش سلامتی، صحت و عافیت و عاقبت‌به‌خیری را مسئلت می‌نمایم.»

 

انتهای خبر/

منبع: فارس
نظرات بینندگان