کد خبر: ۹۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵

نشست مشترک وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با مجمع نمایندگان فارس درمجلس شورای اسلامی

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از نشست مشترک وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با مجمع نمایندگان مردم فارس درمجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش شیرازه حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه در این نشست ضمن آشنایی نمایندگان مجمع فارس با برنامه ها و دیدگاه های وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی پست وزرات ورزش وجوانان،ظرفیت ها،چالش ها و مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان فارس نیز به اطلاع گزینه رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان رسید،افزود:آنچه که باعث می شود امیدوارانه به آینده استان نگاه کنیم وجود روحیه همدلی و وحدت حاکم بر این نشست بین نمایندگان نقاط مختلف استان بود.

وی با بیان اینکه در برنامه راهبردی مسعود سلطانی فر به ترویج و توسعه ورزش همگانی، توسعه زیر ساخت ها، توسعه و حمایت از ورزش بانوان، اهتمام به ورزش قهرمانی، توسعه و ارتقای مسائل فرهنگی – تربیتی در عرصه های ورزشی توجه ویژه شده است افزود:گزینه مورد نظررئیس جمهور برای به دست گرفتن سکان وزرات مهم و استراتژیک ورزش و جوانان از مقبولیت قابل توجهی میان اهالی ورزش برخورداراست.

کامیاب به حضور سلطانی فر در سازمان تربیت بدنی وقت به عنوان معاون این سازمان اشاره کرد وگفت:تجارب بالای اجرایی وی می تواند بسیاری از چالش های پیش روی ورزش را مرتفع سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ،مسایل مربوط به جوانان را یکی از اولویت های ارائه شده توسط مسعود سلطانی فر در نشست مشترک با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد افزود: پایش و تجمیع ظرفیت های دستگاه های جوانان، غنی سازی اوقات فراغت، تعمیق باورهای مذهبی و انقلابی، ارتقای سطح مشارکت جوانان، توسعه و بهسازی منابع و ساختار سازمانی و تحکیم نهاد خانواده و ازدواج ازجمله مواردی بود که وزیر

پیشنهادی ورزش و جوانان به تفسیردرخصوص آنها با حاضرین دراین نشست به گفتگو پرداخت.
نظرات بینندگان