کد خبر: ۱۶۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید عبدالصاحب امامی:

شرافتمندانه‌ترین مرگ شهادت است

می‌روم تا حر شوم و خالصانه ندای حسین زمان، امام خمینی را لبیک‌گویم. می‌روم تا اصالت اماممان را به تمام دنیا شهادت دهم، می‌روم تا به تمام قدرت‌هایی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران نقشه می‌کشند بفهمانم که «مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین» و در نهایت می‌روم تا بر بام دنیا فریاد برآورم که« الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه».

  به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه» به نقل از... شاهد نیوزعبد الصاحب امامی در ۱۳۴۱/۱/۲۹ از مادری متدین در شهر داراب به دنیا آمد و دوران متوسطه را در مدرسه امیرکبیر گذراند، پس از گذراندن دوران تحصیل و با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه نبرد شد.


 پدرش روحانی زاده‌ای بود در کسوت معلمی. شهید در خانواده‌ای مذهبی رشد کرد تا به سن تحصیل رسید. ایشان از سال‌های اول و دوم دبیرستان به همراه پدر و دایی خود دست به مبارزه بر علیه رژیم سابق زد.

 وی سرانجام ۱۳۶۳/۱۲/۲۵ در شرق دجله به شهادت رسید.


 انتهای خبر/


 متن وصیت: 


 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم


 «رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدْتَنَا عَلَی رُسُلِکَ وَلَا تُخْزِنَا یَوْمَ الْقِیَامَةِ إِنَّکَ لَا تُخْلِفُ الْمِیعَادَ» 
 خدایا، ما را ارزانی دار آن چه را که به زبان رسولانت به ما وعده دادی و ما را روز قیامت خوار مگردان که تو شکننده پیمان نیستی. قرآن کریم (آل‌عمران ۱۹۳)
 «اطاعت از ولایت‌فقیه طبق آیه صریح قرآن واجب است پس از شما به‌عنوان یک برادر می‌خواهم که معیار تمام حرکت‌هایتان ولایت‌فقیه باشد؛ زیرا که ولایت اصول اساسی اسلام است...» 


 اکنون سفارشی چند به ملت حزب‌الله:

۱- اطاعت از ولایت‌فقیه طبق آیه صریح قرآن واجب است پس از شما به‌عنوان یک برادر می‌خواهم که معیار تمام حرکت‌هایتان ولایت‌فقیه باشد؛ زیرا که ولایت اصول اساسی اسلام است.


 ۲- وحدت، اساس استقبال و شرف و آزادی‌مان است؛ زیرا امروز همان‌طور که رهبر و مرجعمان امام خمینی فرمودند هر اختلافی به نفع آمریکاست پس در خط وحدت کوشا باشید.
 

نظرات بینندگان