کد خبر: ۱۴۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

دپوی 3.5 میلیون تنی نهاده‌های دامی در گمرک بندر امام(ره)/ با توزیع نهاده تا ۲۰ روز دیگر قیمت شکسته می‌شود

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از دپوی 3.5 میلیون تنی نهاده‌های دامی در گمرک بندر امام(ره) خبر داد و گفت: تا 20 روز دیگر این نهاده‌های دامی و نهاده‌های موجود در لنگرگاه در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طی بازدیدی که بنده به عنوان نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در تاریخ دهم و بیستم ماه جاری از گمرک بندر امام داشتم، مشاهده شد که 3.5 میلیون تن نهاده دامی در گمرک بندر امام(ره) دپو شده است.
وی افزود: علاوه بر این 3.5 میلیون تن، 200 هزار تن نهاده دامی در حال تخلیه از کشتی‌هاست و یک و نیم میلیون تن نهاده نیز در لنگرگاه‌هاست که به تدریج پیاده‌سازی می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: 2500 کامیون و شبکه ریلی کشور برای انتقال این حجم از نهاده‌ به سراسر کشور پای کار آمده‌اند و این نهاده‌ها تا 20 روز آینده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

عسکری با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های دامی در کشور خاطرنشان کرد: با توزیع این نهاده‌ها در کشور قیمت نهاده دامی در کشور خواهد شکست و ما شاهد کاهش قیمت نهاده‌های دامی طی یک ماه آینده در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان