کد خبر: ۱۵۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

قطع گاز ۵۳ مشترک بد مصرف در استان فارس با اخطار قبلی

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از شناسایی ۶ هزار و ۶۵۰ مشترک گاز خانگی بد مصرف در این استان خبر داد که به آنها اخطار داده شدهاست.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ،علی‌اکبر میدان شاهی مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف گاز طبیعی در سطح فارس گفت: بر اساس اعلام مرکز ملی دیسپاچینگ، مشترکان خانگی که در پلکان‌های ۱۱ و ۱۲ قرار می‌گیرند به عنوان افراد پرمصرف قلمداد شده و اخطار مدیریت مصرف دریافت می‌کنند.

وی خواستار رعایت الگوی مصرف از سوی تمام اهالی استان شد و بیان کرد: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، اشتراک گاز افراد پرمصرف با اطلاع قبلی قطع خواهد شد.

میدان شاهی در بخش دیگری از سخنانش با ارائه آمار و ارقامی که نشان از پایش دقیق مصرف مشترکان دارد و با بیان اینکه دستیابی به شبکه پایدار گاز نیازمند همکاری یکایک مشترکان است، عنوان کرد: ۵۳ مورد از مشترکان به اخطارهای مدیریت مصرف توجهی نکردند و اقدامات لازم در راستای قطع گاز آنها با اخطار قبلی صورت گرفت.

 مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: این مشترکان عموما از جریان گاز طبیعی برای گرمایش استخر و جکوزی در ویلاها استفاده می‌کردند.

وی در ادامه با تشریح برخی از راهکارهای تشویقی، بیان کرد: چنانچه مشترکین بخش خانگی نسبت به کاهش مصرف نسبت به سال گذشته اقدام کنند، به ازای هر یک درصد کاهش مصرف در حجم گاز از سه درصد تخفیف در صورتحساب گازبها برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/۲۲۲۴۴۲
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، اقتصادی ، گاز
نظرات بینندگان