کد خبر: ۱۵۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
مدیر کل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با شیرازه:

حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان اولویت آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: حال عمومی دانش آموزان کواری خوب است و خانواده‌ها نگران نباشند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد خلیل عسکری ، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پی مسمومیت تعداد 27 نفر از دانش آموزان کواری در گفتگو با این رسانه گفت:امروز ساعت 9 صبح اطلاع دادند که تعدادی از دانش آموزان در دبیرستان دخترانه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان کوار دچار سرگیجه شده‌اند که بلافاصله مسئولین مدرسه وارد عمل شدند و مسئولین شهرستان هم در جریان قرار گرفتند.

عسکری گفت: به منظور بررسی دقیق از موضوع، معاون تربیت‌بدنی و سلامت و مسئولین حراست به همراه مشاورین را به منطقه کوار فرستادیم و از نزدیک و به صورت میدانی کار رو دنبال کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزانی که کسالت داشتند سریع به مراکز درمانی شهرستان کوار اعزام شدند.

 عسکری در پاسخ به سوال خبرنگار این رسانه مبنی شیطنت دانش آموزان گفت: عوامل انتظامی و قضایی در حال پیگیری  موضوع هستند و حال عمومی دانش آموزان خوب است و حفظ جان دانش آموزان اولویت ما است و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که با تمام توان درجهت حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در دیگر نقاط استان فارس مورد مشابهی نداشتیم، اظهار کرد: مدیران مدارس بر اساس آئین‌نامه اجرایی کار را دنبال می‌کنند و جاتی نگرانی نیست، افزود: حفظ آرامش مدرسه، امنیت دانش آموزان از اولویت های ماست به مردم اطمینان خاطر میدهیم که با تمام توان در جهت حفظ آرامش مدرسه دانش آموزان و والدین قدم برداریم

انتهای پیام /224224
نظرات بینندگان