کد خبر: ۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس:

اگر دولت در انتخاب استاندار مدبرانه عمل نکند نمایندگان ساکت نمی نشینند

جعفرپور عنوان کرد: امیدواریم دولت مدبرانه عمل کند و فردی را برای استانداری انتخاب نماید که موجب آرامش فارس باشد و در سالی که انتخاباتی مهم در پیش داریم، استان را رو به جلو ببرد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خنج کهن در رابطه با اینکه شنیده شده افرادی برای مسئولیت استانداری فارس معرفی شده اند که تندرو بوده و سابقه امضای نامه استعفا و خروج از حاکمیت در مجلس ششم نیز در پرونده خود دارند، گفت: توقع این است فردی برای استانداری فارس انتخاب شود که تندرو نبوده و هم سو و هم راستا با شعارهای دولت اعتدال باشد.


اگر فردی هنجارشکن استاندار فارس شود، با شعارهای رئیس جمهور تناقض دارد

جمشید جعفرپور افزود: برای این مسئولیت باید فردی معرفی شود که با همه گروه ها و افکار تعامل داشته باشد، همانگونه که شعار دولت و شخص رئیس جمهور نیز همین می باشد. اگر افرادی بخواهند در استان به عنوان مدیر بکار گرفته شوند، هنجارشکن بوده و سابقه تندروی و ساختارشکنی داشته باشند، طبیعی است که با شعارهای شخص رئیس جمهور و دولت تناسخ دارد.

وی با بیان اینکه بعید است هیئت دولت فردی تندرو و ساختارشکن را به عنوان مسئول استان مهمی چون فارس معرفی و منصوب کند، عنوان کرد: اگر هم این اتفاق بیفتد، ممکن است با واکنش هایی مواجه شود، چرا که ما در شرایط فعلی هیچ چیز بیش از آرامش و ثبات برای استان ضروری نمی دانیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: امیدواریم دولت تدبیر و امید در این موضوع مدبرانه عمل کند و فردی را برای استانداری انتخاب نماید که موجب آرامش و ستون محکمی برای فارس باشد و در این روزهای حساس و در سالی که انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز در پیش رو داریم، استان را رو به جلو ببرد.

جعفرپور در خصوص وظیفه نمایندگان مردم در قبال تندروی ها و معرفی افراد ساختارشکن، گفت: ما در اینکه دولت حق دارد استاندار را منصوب کند مشکلی نداریم و همه نمایندگان نیز موافق هستند اما از باب دلسوزی و به نمایندگی از مردم، نکاتی وجود دارد که به دولت منعکس می کنیم.

وی ادامه داد: ما در این خصوص، تعدادی از افراد را که فکر می کردیم مناسب هستند و هم سو با دولت نیز محسوب می شوند، به هیئت دولت معرفی کردیم که از بین این افراد، هر کدام را که مناسب تر می دانند انتخاب کنند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس در رابطه با اینکه شنیده شده برخی فتنه گران در حال تحمیل نیروهای تندرو به استانداری فارس می باشند، آیا این موضوع نشان دهنده بیشتر بودن قدرت نفوذ این افراد از 18 نماینده استان است، اظهار داشت: ان شاءالله دولت مدبرانه عمل کرده و اقتضائات استان را در نظر می گیرد و می داند که آرامش و رشد استان به عنوان شاخص اول می باشد.

جعفرپور تاکید نمود: اگر دولت این موضوع را نادیده بگیرد و فردی تندرو و ساختارشکن را به عنوان استاندار فارس معرفی کند، نمایندگان هم بر اساس وظیفه ای که دارند واکنش نشان داده و اظهار نظر می کنند.


انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان