کد خبر: ۹۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان فارس :

ایمان، ایثار و گذشت صفات برجسته جهادگران کشاورزی

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی فارس بهمراه مدیر امور اداری این سازمان ضمن دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز ، از بخش های مختلف بازدید وبه دیدار خانواده معظم دو شهید جهادکشاورزی این شهرستان رفت .

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، حمیدرضا محمودیان فرد  قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سیدعباس رضوی نژاد مدیر امور اداری سازمان با حضور در جمع کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز ضمن بررسی مشکلات اداری و معیشتی پرسنل ، به پرسش های آنان پاسخ گفتند .

داریوش طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن قدردانی از حضور موثر قائم مقام سازمان و هیات همراه اظهار داشت:  دیدارهای صمیمانه و رو در رو و طرح مسایل و مشکلات همکاران را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد در طول سال جند نوبت مسوولان ارشد سازمان در شهرستان حضور یابند .

حمیدرضا محمودیان فرد قائم مقام و معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس در جلسه عمومی کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز، با اشاره به وجود مشکلات فراوان همکاران مجموعه جهاد کشاورزی در سطح استان فارس گفت : علی رغم همه مشکلات معیشتی و حقوق ناچیزی که جهادگران دریافت می کنند ، یکی از پرکارترین و موفق ترین دستگاههای اجرایی استان ، جهاد کشاورزی است که این موفقیت ناشی از روحیه ی جهادی و ایمان به کار و عمل خداپسندانه است .

حمیدرضا محمودیان فرد گفت :  صفاتی نظیر ایمان راسخ ، ایثار ، گذشت و خستگی ناپذیری در تمام عرصه ها باعث شده جهاد کشاورزی الگویی برای دیگر نهادها در خدمت رسانی به مردم باشد و امروز ما شاهد ورود نیروهایی جوان و تحصیلکرده به بدنه ی جهاد کشاورزی هستیم و باید این روحیه همچنان در این وزارتخانه و سازمان حاکم باشد .

 در ادامه ،  مسئولان سازمان جهاد کشاورزی فارس  بهمراه مدیر و معاون و جمعی از کارشناسان جهاد کشاورزی  شهرستان نی ریز از انبار و سالن ورزشی مدیریت و ساختمان صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بازدید و مدیر عامل این صندوق گزارشی از عملکرد و مشکلات صندوق ارائه کرد .

بازدید از مرکز ترویج و خدمات کشاورزی حومه و دیدار با کارکنان این مرکز و بررسی مشکلات آنان و همچنین دیدار با دو خانواده ی شهیدان سرپوش و شهید دهقان و اهدای هدایایی به پدر و مادر شهیدان از دیگر برنامه های سفر مدیران سازمان جهاد کشاورزی فارس بود .




نظرات بینندگان